• התחלנו: תוכנית הלימוד של המיזם נחשפת

    5 | הצג גלריה

    במסגרת המיזם, נחשפות תלמידות התיכונים והסמינרים הפזורים ברחבי הארץ לסוגיות מרתקות העומדות להתרחש בימות המשיח, וב"ה הוא סוחף למעלה מ- 2,000 בנות חב"ד לקיים את הוראתו של הרבי 'בדרך הישרה' • לפרטים מלאים

    על המיזם הזה בטוח כבר שמעת..

    We Want – תוכנית לימוד אטרקטיבית הפועלת תחת ארגון נוער חב"ד ועוסקת בענייני הגאולה.

    במסגרת המיזם, נחשפות תלמידות התיכונים והסמינרים הפזורים ברחבי הארץ לסוגיות מרתקות העומדות להתרחש בימות המשיח, וב"ה הוא סוחף למעלה מ- 2,000 בנות חב"ד לקיים את הוראתו של הרבי 'בדרך הישרה'.

    הכל התחיל לפני כ- 4 שנים בתיכון בית רבקה בכפר חב"ד, בתור לימוד שבועי בחברותות שהתפתח למימדי ענק בשנה האחרונה וכיום הוא פועל בכ- 20 מוסדות חב"דיים לבנות.

    מבנה התוכנית כולל לימוד שבועי בחברותא מתוך חוברת כיס הכוללת מגוון מקורות, שיחות, מאמרים ואגרות קודש, מחולקים לנושאים חודשיים מרתקים.

    בתום כל סמסטר, נערכות הגרלות ענק בתיכונים על חפצי קודש מהרבי, כרטיסי טיסה לחצרות קודשנו וכן מחשבים ניידים, אוזניות בלוטוס ועוד.

    בנוסף, מדי שבוע נשלחות אלפי הודעות דוא"ל עם 'השיחה השבועית' – עלון העוסק כל כולו בהנגשת מושגים ומסרים אקטואליים כיצד להביא לימות המשיח.

    בימים אלה נפתחה התוכנית תחת הסלוגן 'השנה יהיה יותר!' וההשקעה וההתמסרות של האחראיות מטעם התוכנית בכל מוסד בשיתוף פעולה וגיבוי מלא של הנהלת המוסד, מנבאות שכך בעז"ה אכן יהיה.

    אחת מאחראיות התוכנית מסרה לאתר נשי חב"ד: "בעיצומם של ימים אלו, כשהפתיחה כבר באוויר וכמות הנרשמות עולה מרגע לרגע ב"ה, מרגש לראות עד כמה נוגע וחשוב לבנות לקיים את ההוראה של הרבי. עד כמה הן מאמינות ומצפות למשיח ויחד עם זה מוכנות לעשות הכל כדי להביא אותו דא למטה".

    הערכה בדרך אלייך 🙂 עדיין לא נרשמת?

    עשי זאת עכשיו!

    [email protected]
    SMS: 053-2701104

    להרשמה דרך WhatsApp
    https://api.whatsapp.com/send?phone=+97286846504&text=שלום+אני+רוצה+להירשם+לתוכנית+הלימוד







    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.