• מרגישה תלותית בהערכה מאחרים? • טור חובה

    7 | הצג גלריה

    "חמישה דברים שיגרמו לך לאהוב את עצמך- בלי להיות תלותית בהערכה מאחרים..." מרגישה תלותית באחרים? מרגישה שאם לא אוהבים אותך, אז את לא שווה? מרגישה שאת לא מספיק אוהבת את עצמך? כנסי לכתבה המלאה כדי לקבל 5 כלים עוצמתיים ותתחילי כבר עכשיו לאהוב את עצמך יותר ולהיות שלימה עם מי שאת!" מאת איטא וולמן • לטור המלא

    התלותיות של דורינו

    כשאומרים לי מחמאה זה מחמם לי את הלב. שאומרים ואו, איך היא מצליחה להספיק כזה הרבה , אני מרגישה כזאת שווה. כשאני לבושה יפה ומפרגנים לי, אני מרגישה מיליון דולר.



    אבל מה קורה  ביום הזה שלא קיבלתי מילה טובה ממישהו? מה קורה כשאני מרגישה דפוק? אני פשוט כבר לא שווה?



    נהפכנו לקבצניות של אהבה. אם מבחוץ רואים אותנו, אנחנו שוות. אם לא, אנחנו אפס. הדוגמא הכי טובה זה עידן הסטטוסים והסטורי שמלמד אותנו שאם לא תיעדנו, צילמנו, העלנו, קיבלנו שפע פידבק- אנחנו לא שוות.

    אבל זה שקר אחד גדול. זה להפוך את עצמנו להיות תלותיות באחרים, למנוע מעצמינו סיפוק ואהבה פנימית שלא תלויה בכלום!

    זה סיוט. כי ברגע שנגמר באהדה מבחוץ, אנחנו שוב מרגישות כלום.

    אני לא אומרת שלא צריך להנות ממחמאות. אבל אנחנו צריכות לא להיות תלותיות רק בהם בשביל להרגיש טוב עם עצמינו.

    אז מה אפשר לעשות כדי לאהוב את עצמנו יותר ביום יום?? איך מחזקים את הביטחון ואהבה עצמית? איך ממלאים את עצמינו לבד??!

     

    הנה 5 כלים מעשיים שתוכלי כבר עכשיו ליישם!



    1. כל בוקר אחרי "מודה אני", תודי להקב"ה על 3 דברים שיש בך:
      זה יכול להיות תכונות, כשרונות, יכולות, דברים שעברת. אם הזמן זה יהיה לך כמו טבע שני ואת תראי כמה היום שלך יראה אחרת, כי הכנסת לעצמך את השמחה על מי שאת ולא חיכית שמישהו אחר יביא לך את זה. אל תסתכלי ימינה או שמאלה. תהיי שמחה עם מי שאת- וזה מתחיל עם הודיות.

     

    2. בכל פעם שאת מרגישה לא מספיק/ לא אהובה/ לא מוערכת/ לא אוהבת את עצמך- תסתכלי במראה ותגידי את המשפט הבא:
    "אני טובה מספיק. אני ראויה בדיוק איך שאני. אני לא צריכה להיות מושלמת כדי להיות מספיק, אני שלימה עם עצמי. ה' ברא אותי בדיוק איך שנכון. אני ראויה לטוב. "

    תחזרי על זה שוב ושוב. גם אם את לא מאמינה לזה, עם הזמן המוח שלנו מאמין לדברים שאנחנו מאכילים אותו, אז עם קצת סבלנות, את תראי איך תרגישי יותר שלימה עם עצמך!



    3. אל תחששי לבלות קצת זמן לבד:
    אין צורך להשתעמם אלא פשוט להיות עם עצמך, להנות מחברתך (נשמע מצחיק אבל כן!) ולקחת זמן לעשות דברים שממלאים אותך. לא צריך תמיד להיות עם מישהו אחר כדי להנות ולהרגיש שמחה!



    4. תלמדי להגיד 'לא' לפעמים:
    כשאני אומרת 'לא', אני לא מתכוונת ממקום אנוכי שלא מתחשב באחרים, אלא בשביל לשנות את המקום הזה שמרצה אחרים כדי שיאהבו אותי. מהמקום הזה שלא מסוגל להגיד 'לא' כי אולי לא יאהבו אותי. הגיע זמן שתאהבי את עצמך קודם כל! אז בדברים שהם באמת קשים לך מידי, או דברים שאת יודעת שזה ייגרום לך לעצבים, עייפות גדולה, להרגיש מוצפת או משהו שיקשה  עלייך להיות אמא או רעייה סבלנית- תגידי לא! מותר לך! זה מלמד אותך לאהוב את עצמך כדי שתוכלי לדאוג לאחרים.



    5. תצמחי:
    תלמדי משהו חדש, תדאגי לזמן מנוחה שלך, קחי זמן להתחבר לכשרונות, לחברות, והכי חשוב לה'! כשתמלאי את עצמך יותר, כשתדאגי לעצמך יותר ממילא תאהבי את עצמך יותר.

    וכשאת אוהבת את עצמך, את כלי מלא כדי לאהוב ולדאוג למשפחתך.

     

    בהצלחה!

    ספרי לי איזה כלי את לוקחת מכאן ואיך את מתכוונת ליישם את זה♥️

     

    איטא וולמן
    איטא וולמן הינה יוצרת, שחקנית, זמרת ומנחת קבוצות. היא מעבירה סדנאות להעצמה נשית דרך חסידות, דרמה ומוסיקה במגוון נושאים ולכל סוגי קבוצות נשים ונערות. הסדנאות מתאימות לימי גיבוש, ימי עיון, סמינריוניות, מכללות, תיכונים, ועוד
    להזמנת סדנא, מופע או יצירת קשר: 05445831112 או במייל: [email protected]

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.