• מנהלות בתי הספר של ה"רשת" במפגש סיכום שנה

    23 | הצג גלריה

    עשרות מנהלות בתי הספר של "רשת אהלי יוסף יצחק" התכנסו השבוע למפגש סיכום שנה סוחף, סמוך לחוף הים בנתניה, תחת הכותרת "מסיימים בטוב". במהלך המפגש, שלמעשה היווה אירוע הצדעה לעומדות בחזית מעצמת החינוך של חב"ד בארץ הקודש בבתי הספר לבנות ושלהבות חב"ד • לדיווח ותמונות

    עשרות מנהלות בתי הספר של "רשת אהלי יוסף יצחק" התכנסו השבוע למפגש סיכום שנה סוחף, סמוך לחוף הים בנתניה, תחת הכותרת "מסיימים בטוב". במהלך המפגש, שלמעשה היווה אירוע הצדעה לעומדות בחזית מעצמת החינוך של חב"ד בארץ הקודש בבתי הספר לבנות ושלהבות חב"ד, לאחר שנה מאתגרת מאוד בה השקיעו ומסרו את עצמן יחד עם צוותי החינוך לקידום עשרות אלפי התלמידות והתלמידים, חלקו המנהלות תובנות ועצות האחת עם רעותה וסימנו את התכניות לשנת הלימודים הקרובה.

    הכינוס הייחודי נערך בקמפוס בית הספר "שלהבות חב"ד" בצפון נתניה בראשות הנהלת מוסדות חב"ד נתניה, בניהולה המסור של שליחת הרבי הגב' גאולה לייאנס ונפתח בארוחה חגיגית מושקעת, ופעילויות גיבוש ייחודיות שעד מהרה הפכה להתוועדות חסידית.

    מנכ"ל הרשת הרב אליהו קריצבסקי נשא דברים בפני המנהלות והודה בשם הנהלת הרשת ועשרות אלפי משפחות התלמידים, על תפקידן המיוחד. כן חלק את סיפור הקמת בית הספר המארח, מראשוני הסניפים של "שלהבות חב"ד".

    בהמשך התפצלו המנהלות לקבוצות שיח שונות, ודנו בשלל נושאים הנוגעים לתפקידן. פיתוחים חדשים, אפשרויות ייעול. כן הורחב על כיתות לימוד חדשניות הפועלות בבתי הספר. במהלך ההתוועדות סיכמו את השנה החולפת, שנת הקורונה שהייתה מאתגרת במיוחד, כשבין הדברים שולבו מצגות דינמיות וממחישות.

    המפגש נחתם בצעידה אל שפת הים בשעת השקיעה. המחזה היה מרהיב. למנהלות המתין בר קינוחים עשיר. אל מול הגלים התוועד עם המנהלות השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד בנתניה הרב מנחם וולפא, ששיתף מהניסים הגדולים שחווה בהקמת המוסדות בנתניה והכוחות של הרבי שניתנים לכל העוסקים במוסדות הקדושים.

    מתוך "שבת אחים גם יחד", על שפת הים, התקיים קומזיץ חסידי, וואקלי, עם האמנית ציפי קולטיניוק.

    כל אחת מן המנהלות קיבלה במהלך המפגש תעודת הוקרה על פועלן והשקעתן. במהלך היום אף נעמדו כולן יחד לתמונה משותפת.

    צפו בתיעוד.













































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.