• נחתם המבצע השנתי לכבוד י' שבט: 'קיבלתי עבור'

    20 | הצג גלריה

    נחתם המבצע ההכנה השנתי ליום קבלת הנשיאות- י' שבט, והשנה בסימן 'קבלת המלכות'. באחות התמימים מסכמים כי נשבר השנה שיא מיוחד שלא נראה כמותו בכמות ובאיכות. המבצע כבש בסערה אלפי בנות תיכון וסמינר בחיות מיוחדת להתקשרות וקבלת המלכות בפועל של הרבי שליט"א מלך המשיח • לדיווח מיוחד ותמונות

    בר"ח שבט האחרון נפתח מבצע הכנה של י' שבט לאחיות התמימים בארץ הקודש. המבצע שידוע כשיא הפעילות השנתית כבש השנה יעד משתתפות גבוה במיוחד בארץ ובעולם!

    במשך עשרה ימים למדו האחיות על קבלת מלכותו של הרבי שליט"א כמלך המשיח כפי שהתבטא הרבי בעצמו- "נותרה רק קבלת מלכותו וע"י העם" ו"אין מלך בלא עם". בערכת המבצע המהודרת שקיבלו הרשומות חיכתה להן חוברת לימוד מרתקת על מהות מלך ועם והצורך בפעולת העם להמלכת המלך וגליונות מרתקים לשבתות המבצע. כמו אז, בתשנ"ג- גם השנה אחיות התמימים הגישו לרבי את ציור הגאולה- תמונת ימות המשיח מרהיבה המורכבת מאבני פסיפס קטנטנות. חלק משמעותי במבצע התקיים באתר אחות התמימים- עמוד חדש נבנה במיוחד עבור המבצע, עם פינה יומית מיוחדת, אתגר יומי סירטון על החומר ועוד.

    במהלך המבצע השתתפו הבנות בשיעורים על מאמר "באתי לגני", פאנל והתוועדויות מרתקות עד אמצע הלילה עד גמר המבצע- מוצאי שבת י' שבט, בו התקיים מעמד הסאטעלייט של אחיות התמימים בארץ הקודש, בו קיבלו על עצמן את המלכות אלפי בנות, התבוננו בהרכזת הקודש והחליטו החלטות טובות לזירוז התגלותו של הרבי שליט"א לעין כל.

    בסוף המעמד הוגרלו שני כרטיסי טיסה לרבי שליט"א בין משתתפות המבצע בביטחון גמור שלא יספיקו להשתמש בהם עד להתגלותו המידית של הרבי.

    במשרדי אחות התמימים ציינו שיא חדש של השתתפות והכנה. למרות הקשיים הרבים והריחוק הפיזי- נדמה כי המסר הצליח לשבור מסכים ולחדור לחיי היום יום של האחיות ברחבי העולם.







































    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.