• אחות התמימים: הקבוצה הרשמית של בנות חב"ד בתשרי

    הגדלה

    חודש החגים מתקרב ובאחות התמימים מגבירים הילוך  – 'הקבוצה' שתעניק לך תשרי ברמה גבוהה • מהנהלת הקבוצה נמסר כי טרם חלף שבוע מפתיחת הרישום ו280 בנות נרשמו והתקבלו לקבוצה • וגם: איזה עוד חידוש יהיה השנה? • לסיפור המלא

    ארגון 'אחות התמימים באה"ק' פועל במשך השנה בכל התיכונים והסמינרים ברחבי הארץ. בעקבות כך לקח על עצמו הארגון לארגן קבוצה רשמית ומסודרת לבנות התיכון הצעירות המגיעות לשהות בחודש תשרי בחצרות קודשנו. הקבוצה פועלת בקרב האורחות כבר למעלה מעשור ומספקת תנאים רוחניים וגשמיים מן המעולים.

    גם השנה, דואגים בהנהלת הארגון למספר לא מבוטל של דירות מפוארות ומאובזרות הקרובות ל770, זאת על מנת להעניק לבנות הצעירות חוויה רוחנית וגשמית מעולה, ובכדי למנוע שוטטות מיותרת ברחבי השכונה.

    בנוסף, בעקבות העומס ברישום ופניות רבות מהנהלות והורים יוכפלו השנה מספר הדירות המיועדות לקבוצה, זאת על מנת לאפשר למספר רב יותר של בנות לזכות להשתתף במסגרת הקבוצה.

    מהנהלת הקבוצה נמסר כי טרם חלף שבוע מפתיחת הרישום ו280 בנות נרשמו והתקבלו לקבוצה, מספר המקומות מוגבל ביותר והרישום עומד לקראת סגירה בעקבות העומס הרב. ועל כן על הבנות המעוניינות להצטרף לקבוצה – להירשם בהקדם.

    הקבוצה פועלת תחת ובתיאום מלא עם הנהלת תשרי – ארגון אש"ל 'הכנסת אורחים' ויחד עם 'בית מדרש לנשים ובנות' בראשות הגברת אריאלה בן חיון.

    התוועדויות מרתקות, שיעורים, ימי עיון, יציאות מאורגנות למבצעים, מדריכות מסורות, דירות מפוארות ומאובזרות, ארוחות מושקעות ומפנקות – כל זה מצפה ל350 בנות קבוצת 'אחות התמימים' שיעשו את דרכן לחצרות קודשנו לקראת חודש החגים הבעל"ט.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. משיח יעצט!!
      ה׳ באלול ה׳תשע״ז (27/08/2017) בשעה 2:59

      לא הוזכרה פה המורה יפה קדוש שפועלת לילות וימים (באמת!) עבור הארגון הקדוש, ובימים אלו עבור הקבוצה במיוחד..

      ישר כוח לכווווולם! 🙂 ובהצלחה רבה רבה!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.