• הנס הכפול! • בדידי הווא עובדא

    הגדלה

    ננצל ונייקר את הרגע. נקדיש לו את הזמן, הסבלנות ואת כושר השכנוע. להפיץ את המעיינות. ראינו בצד הדרך יהלום מנצנץ - האם לא נרים אותו? השם שולח אותנו להרים יהלומים בצדי דרכים. צריך לפקוח את העיניים. לפעול. להשפיע • מרתק

    הנס הכפול

    י"ד אדר א' פורים קטן, תשפ"ב

    הרבי מוצא את הדרך לענות! כך הרגשתי כשהבטתי בקטע וידאו מהרבי בהפקת ג'ם. המרואי'ין ( שאת שמו לא קלטתי)אמר; "מצד שני, היו פעילויות קטנות יותר,  שזכו לפרסום נאה והרבי היה מאד מרוצה. הרבי אמר לאבי, שבכל פעם,  שדברים מודפסים בעיתון ומתפרסמים, הרבה יותר אנשים רואים את זה, דבר כשלעצמו משפיע מאד. מלבד המשתתפים בפעילות, הפרסום הוא חלק מהפעילות ומהמטרה. זה גם מושך רבים, שללא הפירסום, זה לא היה עושה עליהם רושם. זה מושך לא רק אנשים חדשים. אפילו המשתתפים הרגילים מתחזקים מזה."

    כשראיתי את הווידאו הזה, דווקא את המילים הללו, הרגשתי שקיבלתי עידוד מהרבי. להמשיך ולכתוב על ההשגחות הפרטיות שראיתי. על הניסים והנפלאות,  שזוכים לראות אצל יהודים מהמבצעים הקדושים של כ"ק הרבי מ"ה.

    התקופה של השנתיים הקודמות, זכורה לכולנו כתקופה מאד לא קלה, בלשון המעטה. עשרות שמות של יהודים, הועברו לתפילה ולאמירת תהילים לרפואתם השלמה מהנגיף. ביניהם בלטו שמות נשים מעוברות, שהיו ל"ע מונשמות ומורדמות בבתי רפואה שונים ברחבי הארץ. עשרות נשות חב"ד בני ברק, בצירוף נשים צדקניות רבות נוספות, חילקו ביניהן יום יום את כל ספר התהילים.  לזכות החולים ונשי ישראל המעוברות. הרבה פעמים זכו  וסיימו,  להגיד את כל ספר התהילים, פעמיים ואף שלוש פעמים,  בכל יום!

    זכור לי במיוחד, שמה של אשה מעוברת, שהיתה ל"ע מונשמת ומורדמת בבית הרפואה. נקנתה לזכותה אות בספר התורה הכללי לאחדות עם ישראל. התרופה הרוחנית העצומה, שהכין עבורנו מיוזמתו כ"ק הרבי, לפני ארבעים שנה.

    ברוך השם, ישתבח שמו לעד ולעולמי עולמים. לאחר שבועיים ויום – מקניית האות בספר התורה המיוחד הזה לזכות החלמתה, התרחש עמה נס מופלא. היא החלימה מהנגיף. נותקה ממכשיר ה"אקמו" אליו הייתה מחוברת בבית הרפואה. ושוחררה בריאה ושלמה לביתה ולילדיה. היה זה לפני שנה בחודש שבט תשפ"א, שבו התפרסם נס הצלתה. כחודש לאחר מכן, אדר תשפ"א, אירע הנס השני. ב"ה היא ילדה בן בריא ושלם, בשעה טובה ומוצלחת. נסי ניסים.

    הידיעה המשמחת על שיחרורה כשהיא בריאה ושלמה, עוררה התרגשות עצומה בקרב כל המתפללות עבורה. הרגשתי צורך פנימי ליצור איתה קשר. לדבר עמה. לברך אותה. לספר לה על פרקי התהילים שנאמרו לזכותה  ועל האות המיוחדת בספר התורה,  שנקנתה למען החלמתה. המבצע לאתר אותה לא היה קל. הרי על פי כללי האתיקה, אסור לבית הרפואה למסור לפונים את מס' הפל של המאושפזים. השם היה בעזרי ונוצר עמה קשר טלפוני.

    היא הודתה לי בהתרגשות. עניתי לה שהתודה מגיעה לרבי,  שלימד אותנו  פרק חשוב  באהבת ישראל  ומסירות נפש ליהודי נוסף. קשר טלפוני עם פקידה בבית הרפואה, ששמעה על נס ההחלמה, הוביל לכך בהשגחה פרטית, שהיא התחילה להגיד בהתמדה יום יומית את השיעור היומי בתהילים (לפי יום בחודש). את הפרק האישי שלה בתהילים (לפי הגיל).  ואף התחילה להדליק נר לכבוד שבת קודש. אף שיתפה חברה נוספת בעבודתה, בסיפור הנס. חברתה נשואה וקנתה אות לזכות כל  אחד מילדיה, בספר התורה לילדי ישראל. וילדתה הקטנה התחילה להדליק נר בקביעות לכבוד שבת קודש.

    היולדת הניסית הפתיעה אותי וסיפרה לי, שהיא שמעה לבקשתי וקנתה אות בספר התורה  של ילדי ישראל, לבנה התינוק בעל הנס. בנוסף, מתמידה לתת לילדיה  פרוטות לצדקה, על מנת שיתנו כל בוקר בקופת צדקה אישית,  שנמצאת  בחזקת כל אחד מהם. כבקשת הרבי.  ואומרת כל יום את הפרק האישי  בתהילים, של כל ילדיה.

    היה פה חלון הזדמנויות לתקופה קצרה. חברתה של הפקידה בבית הרפואה, כבר איננה עובדת שם. המאורע הזה מלמד אותנו ; "התגלגלה לידך מצוה – אל תחמיצנה". ניתנה לנו משמים הזדמנות "לחטוף מצוה". ננצל וניקר את הרגע. נקדיש לו את הזמן,  הסבלנות ואת כושר השכנוע. להפיץ את המעיינות.

    ראינו בצד הדרך יהלום מנצנץ – האם לא נרים אותו? השם שולח אותנו להרים יהלומים בצדי דרכים. צריך לפקוח את העיניים. לפעול. להשפיע. שעוד ילדה תדליק נר לכבוד שבת קודש. עוד אות נזכה בספר התורה .עוד אישה אחת תשמור טהרת המשפחה. עוד פרק אחד יאמר בתהילים.

    אחת המטרות החשובות, שעומדת  לנגד עיני בכתיבת הכתבה היא, שנקיים בפועל את הוראת הרבי מ"ה. המעשה הוא העיקר. הרבי מסביר לנו, (בספר  היום יום, ה אייר) רבינו הזקן קיבל מר' מרדכי הצדיק ששמע מהבעש"ט: "נשמה יורדת לעולם הזה וחיה שבעים שמונים שנה, כדי לעשות ליהודי טובה בגשמיות ובפרט ברוחניות".

    תפילתי, שכל אחת שקוראת את הכתבה, תפעל בעצמה ועל סביבתה במבצעים הקדושים של הרבי. ונזכה ב"ה כולנו יחד לקבל את פני כ"ק הרבי משיח צדקנו, בחסד וברחמים. ובטוב הניראה והניגלה. בבריאות,  בשמחה ובטוב לבב. ותכף ומיד ממש.

    בדידי הווה עובדא

    טמה חורושוכין

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.