• מלב אל לב • בדידי הווא עובדא

    הגדלה

    כולנו ראינו את הרב וילהלם, שליח הרבי מהעיר ז'יטומיר באוקראינה. מתאר את בכי הנשים והילדים הנאלצים לברוח מביתם. פונה מדם ליבו ושואל; למה ? ומדריך אותנו לבקש מהשם; אנחנו רוצים משיח עכשיו! • מרתק

    מלב אל לב

    ד' אדר ב' תשפ"ב

    יחד עם כל זוועות ההפצצות במלחמה על אוקראינה, זוכים לראות ברוך השם  ניסים גדולים בשמירה מיוחדת  של הקדוש ברוך הוא על יהודי אוקראינה. צריכים להודות להשם על כך מעומק הלב. "הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל". אך אנחנו כאן, ובכל העולם כולו, מה אנחנו יכולים לעשות בפועל למען שמירה על אחינו היהודים, באשר הם?

    בהשתתפות בפועל במבצעי הקודש של הרבי. קניית אות בספר תורה לילדי ישראל, כמו גם בקניית אות בספר התורה הכללי לאחדות עם ישראל. התרופות שהכין לנו מראש, בנבואה שמיימית מרטיטה, כבר לפני ארבעים שנה, כ"ק הרבי מליובאוויטש מה"מ. אחיותיי שקוראות את הכתבה, אני פונה אליכן ומדברת אליכן באמצעות  מילים אלו. לכל אחת ואחת מכן. השעה היא שעת האפס, לפני התגלות  מלך המשיח בגאולה האמיתית והשלמה. העולם עבר טלטלה כשפרץ הנגיף. לראשונה ראינו שהרופאים נטולי עצה. אלפים ל"ע כבר אינם איתנו.

    כעת יש טלטלה נוספת. העולם מזדעזע. אוקראינה מופצצת. כולנו ראינו את הרב וילהלם, שליח הרבי מהעיר ז'יטומיר באוקראינה. מתאר את בכי הנשים והילדים הנאלצים לברוח מביתם. פונה מדם ליבו ושואל; למה ? ומדריך אותנו לבקש מהשם; אנחנו רוצים משיח עכשיו! מה אני ואת יכולות לעשות למען היציבות של העולם? להוסיף מעשה טוב. להוסיף בצדקה. להוסיף באהבת ישראל. לרשום את כל בני המישפחה. את כל השכנים. את הידידים. אפילו יהודים שאנחנו בכלל לא מכירים. לרשום את כו-ל-ם בספר התורה. את הילדים עד גיל מצוות לספר התורה  של ילדי ישראל תחת שליחותו של הרב גרייזמן. ואת הבוגרים שבינינו, מגיל מצוות ומעלה לספר התורה הכללי לאחדות עם ישראל, תחת שליחותו של הרב אויירכמן, שליח הרבי לנושא הספציפי הזה.

    ייתכן, שתשאלו את עצמכם מה הסיבה, שאני מרבה לספר על שני המבצעים האלה? מכירים את הביטוי:"הסנדלר הולך יחף" ? חלק מאיתנו, ממשפחות אנ"ש, לא תמיד  "מחזיקות ראש" לוודא, שאכן נקנו עבור כל בני המשפחה האותיות המיוחדות הללו. בהשגחה פרטית נתקלתי בכמה משפחות, שאכן השלימו ממש בימים האחרונים, את קניית האותיות לבני המשפחה "הבוגרים" בספר התורה הכללי. וגם עבור כל הילדים והנכדים, בספר התורה של ילדי ישראל.

    יש ברוך השם כלות וחתנים, שזכו לאחרונה להשתדך. הצעתי, שקרובי המשפחה יקנו את המתנה "הכי הכי" שיש. מתנה ניצחית !  ל"לחיים" או למסיבת ה"ווארט".  אכן, זכיתי והזמנתי אות, כולל תעודה, בספר המיוחד הנ"ל עבור כלתה של ידידתי! לרגל ה"ווארט". ואני מרגישה, שזו המתנה הניצחית, המשמעותית והיקרה באמת,  שניתן לזכות אותה בה.

    "דרישת שלום" מעוצמת המבצע הזה קיבלתי לאחרונה מאשה, שהתקשרה אלי וסיפרה לי שאחיינית שלה מתקשה מאד בלידה. (כתבתי בעבר על הנכד שלה , שלאחר קני'ית אות עבורו, החלים לאחר אישפוז ממושך,  של כמה חודשים וזכה להכנס בבריתו של אאע"ה). היא  ביקשה ממני, שאכתוב ואבקש  את ברכת הרבי עבורה ב"איגרות קודש". שתלד בבריאות ובקלות זרעא חי' וקיי'ימא.

    המכתב הכיל  את ברכת "אזכיר על הציון".  אך אי אפשר היה, להתעלם ממשפט נוסף…"הוכח תוכיח את עמיתך" –  אפילו מאה פעמים… הלידה התעכבה במשך כארבעה ימים קשים מורטי עצבים. נקנתה עבורה אות בספר התורה הכללי. אך עדי'ין לא נשמעה ברכת ה"מזל טוב". ידעתי, שהזוג הצעיר עדיין אינו מקיים מצוות. הבנתי מתשובת הרבי וראיתי, שאין מוצא  אלא להודיע למשפחתה ולבקש, שהיא תקבל על עצמה להדליק נרות שבת. הבעל הסכים מיד. אך אני ביקשתי לקבל אישור דווקא מהאשה עצמה, שהיא אכן מסכימה.

    כעבור כמה שעות התקשרה אלי אמה של המעוברת והודיעה,  שבתה אכן מוכנה לקבל על עצמה להדליק נרות שבת. כתבתי על ההחלטה הטובה  לרבי. וברוך השם,  תוך זמן קצר  סוף סוף שמענו, שהיא ילדה בן ל"מזל טוב". לפעמים הקדוש ברוך הוא מעכב אותנו, כי עדיין חסר לנו בקיום תורה ומצוות. יהי רצון, שניזכה לעשות את רצונו בשמחה ובטוב לבב. ללא עיכובים וללא ניסיונות, ונעלה עם ענני שמיא לירושלים, לקבל את פני הרבי מלך המשיח בגאולה האמיתית והשלמה בשמחה ובטוב לבב, תכף ומיד ממש.

    בדידי הווא עובדא

    טמה חורושוכין

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.