• שוב שיגרה מבורכת ו… • שרה רטובסקי

    הגדלה

    "ו... לא ממש הזיז למתבגרים, נו אז מה עכשיו?? אפשר להתעצבן וליפול עד ל(י)סודות הבית האפורים, נטולי הצבע, אפשר להנציח את הייאוש, ואפשר גם אפשר לגמרי אחרת. אז בחרתי באפשרות האחרת!" מילים היוצאות מן הלב • לקריאה

    ב"ה

    …משתדלת לא להתנצל/ להספיק ולא להתעצל/ ומתי שיש לי זמן לכתוב,/ מתפללת שיתקבל על כולנו בטוב.

    מעריכה מאוד את הנאמנות שלכן להישאר בקבוצה גם כשעוברים ימים רבים שלא מספיקה לכתוב.

    "היום… נצח שביסוד"
    אפשר לשאול איזו אישיות את? דחיינית נצחית כמוני? או יסודית שעושה את כל המטלות היום כולל פגישה שמתוכננת למחר מקדימה להיום😉? ת'אמת זה לא ממש משנה מהן תכונות האופי שלך. מה שמשנה היא ההתייחסות לרגשות שלך! אם הספקת לעשות מה שתכננת, ברור שתרגישי תחושת ניצחון. אך עם יד על הלב, את מצליחה גם לנצח ולשלוט על התסכול ולהבין שה' מנהל אותך וה' רוצה אותך מאושרת ממה וממי שאת. אני לא מתכחשת למציאות, לנהל את הרגשות שלנו, לנצח זה לא תמיד קל. זו עבודה שדורשת טיפול מהיסוד, זו עבודה תמידית נצחית אך זו בהחלט משימת חיינו.

    הבוקר, שוב שיגרה מבורכת, מוצאת את עצמי רגע לפני שאני מעירה את הילדים היקרים שלי….( לנצח אצטרך להעיר את הילדים בבוקר?) חשבתי לעצמי על דרך יצירתית להעיר אותם, הדלקתי ניגונים (וואקליים, כי ספירת העומר)על ווליום חזק ו… לא ממש הזיז למתבגרים, נו אז מה עכשיו?? אפשר להתעצבן וליפול עד ל(י)סודות הבית האפורים, נטולי הצבע, אפשר להנציח את הייאוש, ואפשר גם אפשר לגמרי אחרת. אז בחרתי באפשרות האחרת!

    מצאתי בראשי דברים טובים שהיילדים הספיקו לעשות אתמול, (מעשים הכי שגרתיים, אך לגמרי נצחיים) וככה ההערתי אותם: א' אתמול היה מושלם הסטים שבחרת לילדים הקטנים ללבוש, תוכלי לבחור להם גם היום? מיותר לציין שהיא זינקה מייד מהמיטה מתוך שמחה!!! ב' כשאת תולה כביסה, אני פנויה לעוד עיסוקים, משאירה לך לתלות את הכביסה ותודה מראש. היא קמה בזריזות ותלתה את הכביסה עד הבגד האחרון. ג' עדיין יש לי טעם טוב בפה ובלב, מהשתיה חמה שהכנת אתמול בבוקר לכולם, סומכת עלייך שתספיקי גם הבוקר לשמח את כול המשפחה עם שתיה של בוקר? מבינות שהיא קמה בזריזות? ברור!

    זהו, הבנתי. במשחק החיים האינטנסיבי והיסודי יש נצח(ון) מסוג אחר. את רוצה להצליח, תפעלי בשלושה שלבים:

    1) מחמאה על משהו אמיתי.
    2) הוראה ברורה וקצרה למה את מצפה.
    3) הודיה על מה שנעשה ומה שיעשה.

    מקווה שילך לך בקלות בהתארגנות ובכל מה שאת עושה.

    אנחנו לא בתחרות, אבל כן את (וגם אני) מנצחת!

    שרה 0547235770

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.