• מה יש לי להפסיד…? • סיפור מיוחד

    בעל הנס רבי אברהם מאנה
    2 | הצג גלריה

    "תדגישו שאני ליטאי... ולא ידעתי על המבצע הזה של הרבי ממש כלום. ב"ה שהשם שלח לנו חב"דניקים - שליחים משמים. אני מבקש שתפרסמו את הסיפור שלי ותוסיפו גם תמונה. שיהיה לי לזכות הפירסום של הנס... " • מרתק

    ב"ה  י"א תשרי תשפ"ג (תהא שנת פלאות גדולות)

    מונולוג מרגש  מפי ר' אברהם מאנה

    הקדמה;

    כמה ימים לפני יום כיפורים  הקרב ובא השנה,  תשפ"ג,  חשתי את עומס ההכנות לקראת החגים. הבנתי,  שהפעם לא אספיק לכתוב כהרגלי לעלון מקומי, כפי שאני משתדלת לנהוג  בתקופה האחרונה. והנה,  הקדוש ברוך הוא מפגיש אותנו  עם אירוע מרגש מאין כמותו, בהשגחה פרטית מיוחדת במינה.

    ביום ראשון, ח' תשרי,  פגשנו יהודי בנסיעה משותפת.  הצענו לו לרכוש אותיות ב"ספר התורה הכללי לאחדות עם ישראל"  וב"ספר התורה לילדי ישראל".  המבצעים הקדושים של הרבי מליובאוויטש. הוא עונה מידית  – "כבר קניתי" ! ומתחיל לספר…

    לפני כמעט שנה פגשתי זוג חב"דניקים,  שכבר הציעו לי את העניין הזה. באותה תקופה, היינו במצב לא פשוט בביתנו.

    הילדה שלי  בת ארבע, פיתחה    התנהגות חדשה ומוזרה.  במשך היום היא  היתה  מתנהגת כרגיל. אך  כל לילה ולילה  מחדש , בסביבות השעה שתיים עשרה  בלילה,  החלה להשתעל שיעול חזק  ולהקיא. הרופא לא ידע מה הסיבה לכך. ואמר שאין משהו שאפשר להצביע עליו. אין לה חום. רק הסיפור של שיעול חזק מאד,  שגורם לה להקיא את כל האוכל שאכלה.

    זה היה סיפור מפחיד מאד. בערך במשך שלושה שבועות או חודש נמשכה התופעה המפחידה הזו.

    עכשיו אני ניזכר,  שאתם אלה שניפגשתי אתכם  בערך לאחר כשלושה שבועות – חודש,  מזמן תחילת התופעה הזו. סיפרתם לנו על סגולת האות בספר תורה המיוחד,  שיזם הרבי מליובאוויטש. אמרתי  בליבי,  שזו עוד איזה סגולה מיני רבות ולא יחסתי לזה חשיבות רבה.  היות ואתם הצעתם שתסדרו  את זה למעני, והעניין היה מאד נגיש( מחיר מאד  סמלי של 4 ש"ח בלבד,   לרכישת אות ב"ספר התורה של ילדי ישראל"). לכן,  אמרתי בליבי; 'אם זה כ"כ קל, והרבי קורא לי מלמעלה, מה יש לי להפסיד'. אמרתי : "אני אעשה את זה".

    חשבתי  בליבי 'אולי אתם שליחים משמים'.  אכן רכשתי את האות לזכות בתי  בספר המיוחד הזה. (המייל  לרכישת האות נשלח ביום ו' חשון תשפ"ב למשרד הוועד לכתיבת ספר התורה של ילדי ישראל  בכפר חב"ד. ט.ח.) ואז תוך יום או יומיים,  הפסיקה התופעה המוזרה והמפחידה הזו,   כלא היתה. הילדה ישנה כרגיל לילות שלמים. מיד קישרתי שזה בגלל הסגולה שיש במבצע של הרבי,  והשמירה המופלאה של אות בספר התורה המיוחד הזה,  שהיא מגינה על כל הילדים.

    מאז שהתרחש  הנס הפרטי שלי, סיפרתי על כך לעוד אנשים בעיקר לחב"דניקים. כולם אמרו לי,  שהדברים הללו ידועים משכבר הימים. קונים אות לזכות הרך הנולד  עוד לפני הברית.

    תדגישו שאני ליטאי,  ולא ידעתי על המבצע הזה של הרבי ממש כלום. ב"ה שהשם שלח לנו חב"דניקים שליחים משמים. אני מבקש שתפרסמו את הסיפור שלי ותצלמו אותי,  כדי שתהיה לי זכות לפני יום כיפור.

    בדידי הווה עובדא

    טמה חורושוכין

     



    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.