• להתאמן להתאמן ושוב להתאמן • טור חדש

    2 | הצג גלריה

    זה כרוך באימונים! זוכרות את החתונה של מושקי? את הבר-מצווה של מנדי? את מרים עם התוף? או שמא את דוד שפיזז ופיזז עד ש... בחרתי לקחת את ההוראה והריקוד כשליחות חיי. להעביר את המסר לנשים ובנות שכשאנחנו בוחרות להתמקד במתנה האישית שהקב"ה בחר להעניק לנו • טור חדש באתר

    מילות של פתיחה

    שלוש, שתיים, אחת.. אקשן! הקהל מחסיר פעימה.. וגם אני. חימום אחרון, הצצה למעבר הוילונות הענקיים. תלבושת- יש, איפור- יש, התרגשות אדירה- בטח ובטח שיש!

    קוראות יקרות, הרבה פעמים ביום אני שואלת את עצמי האם אני עושה את הדבר הנכון. לקום בבוקר מוקדם זה לא בדיוק אחד התחביבים שלי (בייחוד שיש לי מספר ילדים), להכניס כל כך הרבה שעות למעגל חיים עמוס בפעילות- מגדיל את השאלה עוד יותר..

    להתאמן להתאמן ושוב להתאמן… גיליתי שזאת סיסמת החיים האמיתית!

    שמי אורטל הופמן, ישראלית, אמא גאה, מורה בשכונת המלך – קראון הייטס, בעלת תשובה וגם.. רקדנית.

    מגיל שש נחשפתי לראשונה לחוג בלט ולסגנונות ריקוד שונים ומגוונים. משם הסיפור ממשיך בעצם עד היום. הופעות מקומיות, ארציות וחלקן אף בחו"ל הם חלק חשוב בחיי. הופעתי באירגוני נשים למיניהן וכעת אני מורה לבלט, בשכונת הרבי בברוקלין ניו-יורק.

    תמיד נדהמתי לנוכח העוצמה של הגוף האנושי בהעברת מסרים ללא דיבור! ריקוד- בכל אופן, מושך אליו הרגשה חיובית ושמחה. התנועה הבלתי פוסקת- מעבירה רגשות נסתרים שאין לנו זמן פנוי אליהם. המוסיקה והקצב – משמשים דוגמא לקצב החיים שמניע אותנו ללא סוף. לעיתים מהיר ולעיתים איטי להפליא… נשמע נהדר לא?

    זה כרוך באימונים!

    זוכרות את החתונה של מושקי? את הבר-מצווה של מנדי? את מרים עם התוף? או שמא את דוד שפיזז ופיזז עד ש…

    בחרתי לקחת את ההוראה והריקוד כשליחות חיי. להעביר את המסר לנשים ובנות שכשאנחנו בוחרות להתמקד במתנה האישית שהקב"ה בחר להעניק לנו, נדרשת האחריות להתאמן! חשוב לדעת שהכשרון האישי שלנו דורש שיפוץ תמידי! חשוב לדאוג לו ולטפח אותו בכל הזדמנות אפשרית!   בדיוק כמו שרב מוסמך לא יעלה בדעתו לתת תשובה הלכתית מבלי לבדוק שוב ושוב את הספרים הקדושים, ומבלי שאמא "עקרת בית מקצועית" לא תזלזל חס ושלום בהנהגת הבית, כך עלינו להבין שגם אם בחרנו במקצוע מסויים, יהיה מה שיהיה… נדרשת מקצועיות ואימון אין סופי.

    ככל שהזמן עובר אני יותר ויותר מבינה שההשקעה התמידית פשוט משתלמת. הביטחון והאמת הם המסך החיצוני והפנימי שהעולם רוצה לראות. זה לא תמיד נעים וכיף כמו חתונה, זה לעיתים משעמם כמו  מאמר בר-מצווה ארוך, לפעמים זה צורם ומונוטוני כמו תוף מרים ולעיתים זה ממשיך וממשיך עד ש…

    אני מזמינה אתכן לרקוד את ריקוד החיים האישי שלכן…

    אי"ה בשבועות הקרובים, אשמח לעדכן אתכן, קוראות יקרות, בטורי פרשת השבוע בהתאם לזמן.

    לכל שאלה, הערה או הארה: [email protected]

    logo jpg לוגו אורטל הופמן

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.