• עיריית חיפה הצדיעה לשלוחי הרבי מה"מ בחיפה

    4 | הצג גלריה

    בטקס מיוחד שהתקיים היום בהיכל עיריית חיפה, הדליקו נציגות השלוחים חנוכיה ביחד עם ראש העיר הגב' עינת קליש-רותם. הרב יהודה גינזבורג פתח את האירוע בדברי תורה לראש העיר על העזרה הגדולה בהצבת חנוכיות גדולות במרכזי העיר, ובשבחם של שלוחי הרבי שעושים ימים כלילות לגרש את החושך באור • לדיווח ותמונות

    בטקס מיוחד שהתקיים היום בהיכל עיריית חיפה, הדליקו נציגות השלוחים חנוכיה ביחד עם ראש העיר הגב' עינת קליש-רותם.

    הרב יהודה גינזבורג פתח את האירוע בדברי תורה לראש העיר על העזרה הגדולה בהצבת חנוכיות גדולות במרכזי העיר, ובשבחם של שלוחי הרבי שעושים ימים כלילות לגרש את החושך באור, בדרכו של הרבי מלך המשיח שלימד אותנו להוסיף באור ולהדליק כל פינה חשוכה בעיר.

    הוא סיפר על פעילות השלוחים בעיר, ע"י השליח המרכזי הרב דב גינזבורג והזמין את השליח החדש לנוער, הרב ישראל העכט שדיבר בחשיבות הפצת האור והביא מדברי הרבי בנושא.

    ראש העיר דיברה ברגש ובחום על פעילות השלוחים, סיפרה על מאמצעים שעושה לטובת השלוחים, וביקשה מהשלוחים להתגייס עוד יותר כדי שבשנה הבאה "תהיה חנוכיה גדולה בכל פינת רחוב בעיר".

    גם חברי המועצה הרב אריה בליטנטל מאגודת ישראל והרב מנחם קפלן מדגל התורה העלו על נס את פעילותם של השלוחים שבלעדיהם העיר לא היתה כפי שהיא כיום, והרב קפלן אף הוסיף כי זכה בילדותו ללמוד בתלמוד תורה חב"ד בצפת!

    לסיום הדליקו השלוחים חנוכיה בהיכל העיריה ונעמדו לתמונה משותפת עם ראש העיר.

    הפקת האירוע: יח"צ חב"ד חיפה, לוי ערד, ברוך מנדלוביץ

    קרדיט תמונות: דוברות עיריית חיפה







    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.