• יום כיף לנשות ״לב ללב״ בקוזומל • מקסיקו

    16 | הצג גלריה

    "לארח את הנשים היקרות האלה פירושו של דבר לוודא שהעלייה והירידה מהמעבורת לאי - נוחה ונגישה, שלא יהיה מידי חם במזג אוויר קאריבי כזה, שיהיה להן כיף ויחזרו מלאות בחוויות. אבל מה שהן לא ידעו - שהן מגיעות לכאן לחמם לקוזומל את הלב!" השליחה נוי פלג משתפת • לגלריה

    כותבת השליחה נוי פלג:

    לפני יומיים קיבלנו טלפון דרך משפחת מרקוביץ׳ שר׳ משה רובשקין היקר – מגיע עם 75 נשות ״לב ללב״ ליום כיף לקוזומל, ושצריך לארגן את הכל לכבודם.

    בתור שליחים אנו די מיומנים בעריכת אירועים – גם כאלה שהופיעו מרגע אחד לשני, אבל לאירוע כזה? וואו סף ההתרגשות … איזו זכות!

    לארח את הנשים היקרות האלה פירושו של דבר לוודא שהעלייה והירידה מהמעבורת לאי – נוחה ונגישה, שלא יהיה מידי חם במזג אוויר קאריבי כזה, שיהיה להן כיף ויחזרו מלאות בחוויות. אבל מה שהן לא ידעו – שהן מגיעות לכאן לחמם לקוזומל את הלב!

    התחלנו בנסיעה במעבורת פרטית שהושכרה במיוחד עבורן, ולאחר מכן ערכנו ביקור בבית חב״ד, שם הן שמעו דברים מהשליח במקום הרב שלום פלג ומאת הרב משה רובשקין שעומד מאחורי הארגון היקר הזה. בהמשך יצאנו באוטובוסים לכיוון בית קיץ על החוף של משפחת מרקוביץ׳ שאירחה ביד רמה עם סעודה מפנקת, להקה מקסיקנית מסורתית וסיפורי שליחות מרגשים.

    תודה ענקית לכל העוסקים בדבר ולרבי על הזכות לארח שליחות מדהימות מלאות השראה וחום חסידי ביקור יוצא דופן שאינו דבר שבשגרה אצלינו בבית חב״ד.































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.