• מבצע פורץ דרך ב"בנות חנה" • בני ברק

    9 | הצג גלריה

    כיתה י' בתיכון בנות חנה בני ברק - היא כיתה יוזמת וכשרונית. בשנה"ל תשפ"ב התקיים בכיתה מבצע ייחודי, פורץ דרך וראשון מסוגו. "מבצנוע", מבצע צניעות הלכה למעשה. המבצע נמשך 7 חודשים (!) ולקחו בו חלק כל בנות הכיתה • לכתבה המלאה

    ב"ה

    כיתה י' בתיכון בנות חנה בני ברק יצאו בשנה"ל תשפ"ב במבצע ייחודי, פורץ וראשון מסוגו. "מבצנוע", מבצע צניעות הלכה למעשה. המבצע נמשך 7 חודשים (!) ולקחו בו חלק כל בנות הכיתה. בכל ראש חודש נערכה התוועדות כיתתית עם מרצות ומתוועדות המובילות בתחום. בהתוועדות זו כל אחת מבנות הכיתה קיבלה על עצמה החלטה טובה בצניעות למשך חודש..

    ההחלטות התחלקו ל3 קטגוריות של צניעות: ראיה, שמיעה ולבוש. כל תלמידה שעמדה בהחלטה במשך 25 יום לפחות, נכנסה להגרלה על פרסים יקרי ערך. בנוסף, כל תלמידה יכלה לזכות בכרטיסי הגרלה נוספים ע"י לימוד פנינים מהחוברת "בזכותך נגאל" וכן שמיעת הלכות ורעיונות בקו הצניעות. בשבוע האחרון נערכה התוועדות סיכום מיוחדת. בהתוועדות זו הוגרלו פרסים בין כל בנות הכיתה שהצליחו לעמוד בגבורה בהחלטות הטובות שלקחו בחודשים שחלפו. בין הפרסים: חצי כרטיס טיסה לרבי, דולר של הרבי, אוזניות בלוטוס, MP3 ועוד.

    לסיום ועל מנת שתהיה פעולה נמשכת, הוגרל עוד חצי כרטיס טיסה לרבי, בין הבנות שלקחו על עצמן להמשיך את אחת מההחלטות הטובות בצניעות למשך שנה שלמה. כאן המקום להודות ולומר יישר כח גדול לתלמידות כיתה י' היקרות שהצליחו להתמודד בעוז ולעבוד על הנושא הכל כך חשוב ועקרוני לנו, נשות ישראל – צניעות.

     

















    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.