• פתיחת גן חב"ד לציבור הכללי • בית שמש

    4 | הצג גלריה

    ערב היכרות מושקע ומוצלח התקיים אמש להורי גן חב"ד החדש שיפתח לשנת הלימודים הקרובה בבית שמש הוותיקה. כ-30 הורים באו לראות ולהתרשם באופן ישיר מהצוות המסור והמקצועי של גני חב"ד בית שמש ובמיוחד מהגן החדש בעיר הותיקה • לכתבה המלאה

    הצלחה מרשימה לערב היכרות לפתיחת גן חב"ד חדש בבית שמש עבור הציבור הכללי

    ערב היכרות מושקע ומוצלח התקיים אמש להורי גן חב"ד החדש שיפתח לשנת הלימודים הקרובה בבית שמש הוותיקה. כ-30 הורים באו לראות ולהתרשם באופן ישיר מהצוות המסור והמקצועי של גני חב"ד בית שמש ובמיוחד מצוות הגן החדש בעיר הותיקה. את פני הבאים קידם בר חלבי עשיר ומפנק עם שפע של מעדנים משובחים.

    ראשון הדוברים היה משפיע קהילת חב"ד בית שמש, הרב רפאל צבי הרטמן, החבר בהנהלת הגנים ומאחוריו עשרות שנים של עיסוק בתפקידי חינוך בכירים. הרב הרטמן הרחיב בדבריו על מעלת החינוך החב"די שנעשה עם כל הלב והנשמה, על פי הוראותיו של המחנך הגדול – הרבי מלך המשיח. "אני מציע לכם לתת לילד או לילדה חיבוק גדול בבוקר, לפני שהם יוצאים לגן, שיתרגלו לשמחה והאהבה הגדולה שירעיפו עליהם בגן חב"ד", אמר הרב הרטמן בלבביות להורים.

    לאחריו דיבר מנהל הגנים בשטח, הרב ישראל בייזר, שסיפר על ההתפתחויות והשדרוגים הצפויים בגן החדש. גברת חני וויינר, המפקחת החינוכית על גני חב"ד בעיר מזה שנים רבות, נתנה סקירה מקצועית על רמת הלמידה הגבוהה בגנים ועל שיטות העבודה החדשניות בגני חב"ד בעיר – מה שמסביר עוד את השם הטוב שיצא לרשת הגנים בכל העיר. הגננת המנוסה והמוצלחת של הגן החדש, גברת מושקא וויינר, סקרה במצגת תמונות מאלפת את הרמה הפדגוגית והחינוכית הגבוהה בגנים בהם כבר עבדה בעבר ובהם צברה ניסיון – כל אלו הצביעו על המקצועיות והיסודיות הגדולה בה הולך להתנהל הגן החדש.

    על המסך מופיע סרטון מרהיב של ילדי הגנים בשנה הנוכחית, בו ניכר השמחה, ההתלהבות וההנאה הגדולה שחווים הילדים בגנים המוצלחים. את הערב הנחה בטוב טעם שליח הרבי בשכונת מגדל המים, הרב מענדי ליפש. מאחורי פרוייקט פתיחת הגן החדש עומדים יחדיו שלוחי הרבי בעיר הוותיקה בבית שמש. ההורים יצאו בתחושה של בטחון ושלווה אל מול המקצועיות והמסירות הרבה של צוות הגן, יחד עם שמחה על הזכות שילדיהם ילמדו בחינוך האיכותי ביותר ובמוסדות החינוך של חב"ד – בהם שורה במיוחד ברכתו של הרבי מלך המשיח.

     







    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.