• "פועלים בכוח של הרבי" • בלוג שליחות 2

    2 | הצג גלריה

    "הרבי כותב לישיבת חב"ד שיקחו את הבניין על הרחוב בראשי ושולח את ברכותיו.. זהו חותמים חוזה. כמה שהיד של עקיבא רעדה בזמן החתימה… לחתום על סכום כזה של כ- 4 וחצי מליון זה חתיכת צעד. בכוח של הרבי עושים את זה" • בואו להקים בית לעשרות אלפי מטיילים! • לכתבה המלאה

    גב' מושקי סודרי, שליחת הרבי מלך המשיח בניו דלהי

    "יום אחד נכנס בהתרגשות לבית חב"ד ויג'י (לא ויג'י מהמטבח, ויג'י מהמלונות מהשלטון), ואומר לעקיבא מצאתי לך שטח לבית חב"ד , כאן ממש על המיין בזאר. עקיבא אומר לו: זה לא יכול להיות.. למה אחרי שנים של חיפושים, עקיבא מכיר כל אבן, באמת כל שטח הוא יודע מי הבעלים שלו… עקיבא אומר לו אין מצב, אין דבר כזה. יוצאים לראות. בקיצור כמה שותפים רצו לבנות מלון גדול על המיין בזאר ונתקעו עם כסף, מחפשים מישהו שיקח את המקום. ואווו!!! אין דברים כאלה.

    מה עושים? כותבים לרבי. במענה שיצא לנו באגרות קודש, הרבי כותב לישיבת חב"ד שיקחו את הבניין על הרחוב הראשי ושולח את ברכותיו… זהו חותמים חוזה. כמה שהיד של עקיבא רעדה בזמן החתימה.. לחתום על סכום כזה של כ4 וחצי מליון- זה חתיכת צעד. בכוח של הרבי עושים את זה. מאז ועד היום הכל היסטוריה. זה קרה לפני שנתיים, כבר שנתיים שהבניין הולך ונבנה.

    שנתיים בהם אנחנו עובדים מאוד קשה על הפרויקט הזה, לא נחים לרגע. גיוסים, התרמות, הלוואות. המון המון ברכות מהרבי וניסי ניסים.

    היום נשאר לנו רק לסיים – אנחנו חייבים את העזרה שלכם!



    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.