• באירוע מרשים בבית שמש: הסמינר החדש פותח את שעריו

    6 | הצג גלריה

    לקראת פתיחת שנה"ל ה'תשפ"ג נערך השבוע יום פתוח מיוחד בסמינר "בנות ליובאוויטש". אל האולם בבית שמש זרמו עשרות בוגרות כיתה י"ב מבתי ספר על-יסודיים בכל רחבי הארץ, שנהנו מתכנית עשירה וחווייתית • הסמינר החדש שהוקם לאור הביקוש הגדול מהשטח, מצטרף אל שורה מרשימה של מוסדות חב"ד המוקמים בבית שמש בשנים האחרונות • לכתבה ותמונות

    לקראת פתיחת שנה"ל ה'תשפ"ג נערך השבוע יום פתוח מיוחד בסמינר "בנות ליובאוויטש". אל האולם בבית שמש זרמו עשרות בוגרות כיתה י"ב מבתי ספר על-יסודיים בכל רחבי הארץ, שנהנו מתכנית עשירה וחווייתית.

    הסמינר החדש שהוקם לאור הביקוש הגדול מהשטח, מצטרף אל שורה מרשימה של מוסדות חב"ד המוקמים בבית שמש בשנים האחרונות. הרה"ח אליעזר ווינר שליט"א, השליח הראשי של הרבי לבית שמש שבירך את המשתתפות ונשא דברי ברכה, אמר כי "הקמת הסמינר היא נדבך נוסף בעשייה החסידית ויוצקת את היסודות למאות בתים חסידיים שיקימו בשנים הקרובות בוגרות הסמינר, בעיר ומחוצה לה."

    ההשקעה הגדולה בתכנון המוסד ניכרת בכל פרט: בחדשנות המקצועית, בגישה האישית וכמובן במעטפת החסידית. תכנית הלימודים בסמינר מתקיימת בשיתוף מכללת הרצוג וכוללת מסלולים מבוקשים. הרב אבי מנצורה, ראש מנהל הלומדים במכללה הציג בהרחבה את התכנית האקדמית ואת התעודות שיוענקו לבוגרות – תעודות שמלבד היותן מוכרות במל"ג הן מוערכות מאוד בשוק העבודה.

    הרב ישראל נחמן לרנר שליט"א, ראש הישיבה הגדולה בבית שמש, דיבר בהתלהבות על גודל הזכות בהקמת מוסד חדש ועל חשיבותו בעיצוב האישיות של כל אחת מהתלמידות.

    היום הפתוח היווה הזדמנות להכיר מקרוב את צוות הסמינר ואת ההשקעה האישית בגשמיות וברוחניות: מהכיבוד העשיר והשי האישי המכובד ועד למחויבות הרבה של כל אחד מאנשי הצוות המסור, שילוו אישית את הבנות. כפי שסיכמה מנהלת הסמינר הגב' מ. לרנר – "חזון המוסד הוא להטמיע את הערכים החשובים ולגדל את דור המנהיגות החסידיות של המחר, וזאת באמצעות חיבור פנימי והשקעה מעל ומעבר". המנהלת אף הוסיפה ואמרה "המוסד הזה קם בשנת ה120 שנה לרבי, כל כולו מתנה לרבי – והבנות הצומחות ממנו ישפיעו רבות על כל העולם כולו, עד להבאת הגאולה בפועל ממש".

    אחת ממגמות הלימוד לתואר שני בסמינר היא בחינוך מיוחד. כדי לאפשר לכל אחת לחוות מקרוב את עולם החינוך המיוחד התקיימה הרצאה מרתקת ומעוררת השראה של הגב' שירה ליצמן, אם לילד מיוחד ששיתפה את הקהל בהתמודדות ובאתגרים. הערב הסתיים במשחק חווייתי שהעניק גם טעימה מההווי החברתי שמציע הסמינר.

    מהנהלת הסמינר נמסר, כי תיפתח פנימייה למעוניינות. בה יהנו הבנות מהווי חסידי, ופעילויות חברתיות. דבר שיעצים את האווירה החסידית, החיבור והקשר בין הבנות.

    המשתתפות התרשמו מאוד מהבשורה והמחזור הראשון (היוצא לדרך אי"ה מיד לאחר החגים) הולך ומתמלא במהירות. לפרטים נוספים אודות הסמינר ניתן ליצור קשר עם הגב' מ. לרנר בטלפון 052-6877054 או בווטסאפ 055-2506162.











    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.