• מתנדבות שפרה ופועה נהנו יחד • צפת

    6 | הצג גלריה

    ארגון שפרה ופועה לא נח לרגע. פעילות בלי הפסקה מסביב לשעון. והפעם... ערב הוקרה למתנדבות המכינות ארוחות בוקר. על מנת להעצים, להוקיר ולהעריך, לתת כח למתנדבות להמשיך ולתת- הופק ערב מיוחד במינו, *בסיוע סיעת חב"ד בעיריה* שלקחו חסות ניכרת בהפקת הערב הזה לכתבה המלאה

    ארגון שפרה ופועה לא נח לרגע. פעילות בלי הפסקה מסביב לשעון.

    והפעם… ערב הוקרה למתנדבות המכינות ארוחות בוקר.

    אין מישהו בקהילה שלא שמע על ארוחות הבוקר המפנקות, ליולדת (וכל המשפחה נהנית על הדרך, ולא רק כארוחת בוקר, אלא לפעמים גם צהריים וערב… ולא יום אחד, אלא שבועיים!!).

    מאחורי הארוחות האלו, עומד מערך שלם של נשים מדהימות, שתורמות מהונן, מזמנן, מכוחן ומכישוריהן כדי להעניק ליולדת עוד מנה של כח, לעוד יום חדש.

    על מנת להעצים, להוקיר ולהעריך, לתת כח למתנדבות להמשיך ולתת- הופק ערב מיוחד במינו, *בסיוע סיעת חב"ד בעיריה* שלקחו חסות ניכרת בהפקת הערב הזה!

    המתנדבות התרגשו להגיע, שמעו מעט מן המעט מיולדות ומשותפות למערך- על הכח שהארוחות האלה נותנות, ועל הזכות הגדולה להיות חלק מהדבר העצום הזה, נהנו מארוחה יוקרתית מבית רבקה אברהם, ומסדנה מיוחדת עם "שרהלה מנדלה", בה כל אחת בחרה את המשפט המאיר שלה, ועיצבה את הכוס הפרטית שלה. שילוב של אורות וכלים…

    המשתתפות יצאו ב"אורות" מהערב המיוחד הזה, ומלאות בכח להמשיך ולמלא את הכלי- היולדת ומשפחתה.

    זה המקום להודות ולהוקיר את המתנדבות המדהימות, ששמן מתפרסם כל שבוע, את אחראיות המחלקה: הגב' מ. אנטיזדה והגב' נ. אסולין, וכמובן את סיעת חב"ד בראשות הרב יורם מעודה, הרב שניאור ליפסקר והמזכיר הנאמן הרב אריה ניסלביץ', שבלעדי תמיכתם המשמעותית ערב זה לא היה יוצא לפועל.

    כאן גם המקום להזכיר, להירשם לאתר שפרה ופועה עוד קודם הלידה (חפשו בגוגל: שפרה ופועה צפת). על מנת להקל על ההתעסקות אחרי הלידה.

    למי שמתקשה, או שאין ברשותו אינטרנט, ניתן להיעזר בתמיכה הטכנית לצורך הרישום- הגב' נ. הורביץ, בטל. 052-682-1273.

    מי שמעוניינת להצטרף למערך ההתנדבות בהכנת הארוחות ובשינוע הארוחות נא לפנות לאחראיות: הגב' נ. אסולין 052-680-1772 או הגב' מ. אנטיזדה ‏052-666-4770











    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.