• מדליקות באחדות את אור החסידות!

    2 | הצג גלריה

    חג הגאולה, י"ט כסלו, הולך ומתקרב ואיתו כנס הזום הענק שממשיך את המסורת שהתפתחה ב"נפלאות". כנסי אחדות הנשים שנערכים לקראת החגים ובמועדים מיוחדים לאורך השנה, סוחפים אליהם אלפי משתתפות מהארץ ומהעולם, ומביאים אל קדמת הבמה נשים מעולמות שונים: נשות רוח ורבניות, שחקניות ומגישות, יוצרות ומשפיעניות ועוד ועוד • לכתבה המלאה

    חג הגאולה, י"ט כסלו, הולך ומתקרב ואיתו כנס הזום הענק שממשיך את המסורת שהתפתחה ב"נפלאות". כנסי אחדות הנשים שנערכים לקראת החגים ובמועדים מיוחדים לאורך השנה, סוחפים אליהם אלפי משתתפות מהארץ ומהעולם, ומביאים אל קדמת הבמה נשים מעולמות שונים: נשות רוח ורבניות, שחקניות ומגישות, יוצרות ומשפיעניות ועוד ועוד. כל משתתפת מביאה גוון ייחודי ושונה לאותו אירוע ונושא, כך נוצרת השתקפות של קשת הצבעים הייחודית שקיימת בעם ישראל.

    אחת הנשים שיקחו חלק בכנס היא מורן קורס, שזהו כבר הכנס השלישי שבו היא משתתפת. היא מספרת לנו על החוויה שלה: "כנסי האחדות של נפלאו"ת הם לא עוד אירוע. כאן מדובר על מפגשים מסוג אחר שבהם אנחנו מניחות הצידה את ההבדלים והשונוּת שיש ביננו, ומתמקדות בניצוץ היהודי שמחבר בין כולנו. זו בעצם הזדמנות לקירוב לבבות ולחיבור שכל כך חשובים לעם שלנו. בסופו של דבר כולנו אחיות לאבא אחד, ובכנסי האחדות של נפלאות מרגישים את העוצמה שנוצרת מהחיבור המיוחד הזה!"

    הכנס הקרוב יוקדש לחגיגות י"ט כסלו, לכבודו של בעל התניא ואור החסידות. הכנס יערך במוצ"ש, ט"ז כסלו, בזום, וההרשמה בעיצומה.

    עדיין לא נרשמת לכנס? זה הזמן! יחד נדבר גאולה, נחגוג את ראש השנה לחסידות ונתחבר לצלילי הניגונים שסוחפים את הלב.

    כל הפרטים בקישור או הרשמה בטלפון: 058-5211770



    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.