• בסמינר בנות ליובאוויטש חיות את חודש החסידות כל השנה

    6 | הצג גלריה

    החודש החסידי ביותר בשנה, חודש כסלו המשופע ב"יומא דפגרא" ונקודות ציון חשובות בדברי ימי החסידים, נפתח בבית שמש בסערה. בסמינר החסידי החדש הושק המבצע השנתי "כולא חד", שבו עוסקות התלמידות יום יום "בלימוד החסידות ובדרכי החסידות" • לכתבה ותיעוד מהמבצע

    החודש החסידי ביותר בשנה – חודש כסלו המשופע ב"יומי דפגרא" ונקודות ציון חשובות במיוחד בדברי ימי החסידים, נפתח בבית שמש בסערה. בסמינר החסידי החדש הושק המבצע השנתי "כולא חד", שבו עוסקות התלמידות יום יום "בלימוד החסידות ובדרכי החסידות".

    במסגרת המבצע לומדות המשתתפות חסידות בשופי – מאמרים, פרקי תניא בע"פ, לימוד בחברותות לאורך השבוע ועוד. לצד זאת מתחזקות הן ומחזקות זו את זו בהנהגות חסידיות. "כמו שאנו תובעים מעצמנו כמוסד בכל הפרמטרים ובפרט בחסידישקייט, הצבנו גם רף חסידי גבוה לתלמידות: שיכולות לצבור נקודות לאורך השנה ואם יעמדו בכל התנאים יזכו בתום המבצע בכרטיס טיסה לרבי ללא הגרלה!"

    "יריית הפתיחה" למבצע כולא חד הייתה הפארבריינגען הסוחף שנערך בר"ח כסלו. הרב יחיאל קופצ'יק, מנהל תלמוד תורה חב"ד בבית שמש התוועד עם הבנות ודיבר עמן על מהותו העמוקה של היום, ועל מה שחסיד יכול וצריך לקחת איתו בימינו מהתאריך הזה – לכל ימות השנה. עוד הוסיף הרב קופצ'יק ודיבר על חשיבות העמל והיגיעה בלימוד ובעבודת ה', שהן הן המפתח להצלחה.

    כמיטב המסורת בסמינר, תכנית היום הייתה מושקעת במיוחד והפעם גם התלמידות עצמן לקחו בה חלק, כשהן היו אמונות על הפן הגשמי: את הכיבוד לאירוע הן הכינו בצוותא ונהנו ממעשה ידיהן. לצד ההתוועדות נערכה גם פעילות אינטארקטיבית מיוחדת שכללה חידון מאתגר על המאורעות שאירעו ביום זה וסביבו, סרטונים מושקעים ועוד.

    המשתתפות הנלהבות לא המתינו אף יום אחד והחלו מיד במרץ בלימוד, כאשר הן מיישמות את האורות העצומים שאספו בהתוועדות ויוצקות אותן לכלים. "הדור הבא של השליחות שצומח כאן, הוא דור של ידעניות בכלל ענפי החסידות, שמעמיקות גם ב"השכלה" וגם ב"עבודה" מתוף חיות בענייני גאולה ומשיח וגורמות נחת רוח עצום לרבי מלך המשיח יום יום!" סיכמה בהתרגשות מנהלת הסמינר.











    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.