• נשות הגיל השלישי של נפלאות בחגיגת חנוכה המרכזית

    30 | הצג גלריה

    חנוכה, החג שמזוהה יותר מכל עם מפגשים משפחתיים, נפתח באור גדול בארגון "נפלאות מתגברות" • לתיאור האירוע ולתמונות

    לאורך כל השנה פועל הארגון למען אלמנות בנות הגיל השלישי ומהווה עבורן מעין "בית שני" עם שלל פעילויות חברתיות, מפגשי תוכן וחוויה, טיולים, שבתונים ועוד.

    ביום ראשון השבוע נערכה באולמי גוטניק בירושלים מסיבת החנוכה המרכזית של נפלאות מתגברות בהשתתפות מאות אלמנות. אל האולם זרמו נשים מכל המגזרים, שהגיעו מכל חלקי הארץ – מצפת ועד דימונה. לאורך השנה הן לוקחות חלק בפעילויות בסניפים המקומיים וזו הייתה עבורן הזדמנות למפגש כלל ארצי.

    זה היה למעשה יום שלם שכולו גבורה ונפלאות ולבאות ציפתה תכנית עשירה במיוחד. המרצה הרב יואב אקריש ריתק את הקהל בהרצאה שהתמקדה בנושא הניסים. אמן החושים והמנטליסט הרב ויקטור עטיה שהינו גם שליח הרבי בחברון, הביא את הנפלאות לבמה (כפי שהוא עושה לאורך כל השנה…) והקסים את המשתתפות.

    לצד ארוחת הצהריים העשירה נהנו באות האירוע מכיבוד לאורך כל היום. בין ההרצאות והסדנאות הנעים את היום אמן הקלידים אלאור ולנר ואליו הצטרף בנו למופע משותף. יחד הם "הרימו את האולם" בניגונים סוחפים שבמהלכם אף אחת לא נשארה במקום… כולן לקחו חלק והצטרפו למעגלי הריקודים בשמחה אדירה.

    ההפתעות לא הפסיקו להגיע לאורך כל היום, אחת מהן הייתה ברכה מיוחדת שצילם לכבוד האירוע ענק הזמר החסידי אברהם פריד. הוא בירך בלבביות את המשתתפות ושלח את איחוליו לימים מלאים באור.

    אחד הדברים שמאפיין יותר מכל את העשייה בנפלאות מתגברות הוא ההשקעה הרבה בכל אישה והחשיבה על כל פרט. לכל אחת מהמשתתפות חיכה על הכסא שי אישי מפנק לחורף – כובע צמר וצעיף מתנת חברת גולברי. אחר הצהריים נערכה הגרלת ענק על פרסים יקרי ערך, ביניהם: פאה יוקרתית חדשה, חבילת נופש מפנקת, תכשיטים, מוצרי טיפוח, טיפולי ספא ועוד.

    הדלקת הנר הראשון של חנוכה נערכה בהשתתפות יו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ, ויו"ר כולל חב"ד הרב מנדי בלוי. את ניגון "הנרות הללו" ביצע החזן יוסי קפלושניק בהופעה מרטיטה שחדרה ללבבות.

    מאז האירוע המשתתפות לא מפסיקות לשלוח הודעות מרגשות לצוות ההפקה ולרכזות נפלאות. ההזדמנות להתחבר לקהילה עצומה שבה אלמנות מכל סניפי "נפלאות", והתכנית המושקעת ריגשו את המשתתפות עד מאוד והן כבר סופרות את הימים עד למפגש הבא.

    מייסדת נפלאות מתגברות מירי שניאורסון הודתה בחום לעסקים הרבים שלקחו חלק בהפקת היום, בתרומת פרסים ובחסות על האירוע, ולצוות המארגנות שעמל במשך שבועות ארוכים על הפקת המסיבה: "בנפלאות מתגברות כל יום בשנה הוא חנוכה – מאירים לבבות, מחוללים נפלאות בפועל ומגלים שכאשר אנחנו יחד בכוחנו לנצח גם את הקשיים!"



























































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.