• הערב הגדול של התניא בנפלאות, מחנוכה ובכל שבוע מחדש

    6 | הצג גלריה

    חג החנוכה הוא לא רק הזמן שבו חוגגים את נצחון הרוח אלא גם זמן ל"חנוכה" של ממש - לחנוך עוד ערוץ של אור. במסיבה מרגשת שהתקיימה ביום חמישי - נר חמישי של חנוכה, יצא לדרך שיעור חדש ומיוחד בתניא שיעור שבו נשים מעולמות שונים מתאחדות ומתחברות סביב ספר התניא, מקשיבות לנפש ומגלות את הכוחות הגלומים בנו • לכל הפרטים ולתמונות

    את הערב החגיגי הפיק הצוות המורחב של נפלאות בניצוחה של זיסי שניאורסון, יחד עם שרי יהל והרבנית יפה סוסנה לארי המארגנות באופן קבוע שיעורי תניא של נפלאות. המעצבת חני הרטשטיין הפכה את הבית ליצירת מופת לקראת האורחות החשובות.

    והן הגיעו… ובגדול. אל הבית זרמו עוד ועוד משתתפות, בהן חברות נפלאות המשתתפות בקביעות בשיעורים ואורחות חדשות. בין המשתתפות: הח"כית לשעבר אנסטסיה מיכאלי, אל"מ רונית לב, נשות העסקים אתי דודאי ולין חג'ג', נשות התקשורת ויוי רוזן ויעל צין, היח"צנית והמפיקה טולי זמיר, ריקי אשין, שרון אדם, צילית יעקבסון, הזמרות דקלה גל-עד ומיכל בידה ורבות נוספות.

    בלב האירוע עמד כמובן ספר התניא. יחד עם מייסדת נפלאות מירי שניאורסון, הרבנית ציפורה מיידנצ'יק והמטפלת אסתי משי זהב למדו המשתתפות "טעימה" מהספר וחשו את האווירה המיוחדת שאליה נכנסים מיד ברגע שבו פותחים תניא. הדלקת הנרות המשיכה עם ברכות וקטע שירה מרגש מאת הרבנית והאמנית חדווה לוי, ולאחר מכן הופיעה בפני הקהל הזמרת המדהימה אילנה עדני. אליה הצטרפו מיכל בידה ודקלה גלעד וכמובן שהקהל כולו יצא בריקודים סוערים.

    המשתתפות יצאו בתחושת התעלות אמיתית ועם המון טעם של עוד. יהי רצון שהשיעור הזה יעלה ויפרח – ואחריו יבואו עוד ועוד!

     

    זה קורה, בכל יום חמישי בשעה 18:00 – כולנו לומדות תניא ומתחברות לנשמה! השיעור החדש שהושק במסיבה מרגשת יוצא לדרך ואת מאוד מאוד, מאוד מוזמנת להיות חלק!

    כאן כולן שוות, ושוות המון: היזמית והרבנית, האמנית והמטפלת, ה"סלב" ועקרת הבית. בואי – מחכות לך!!!











    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.