• אמא זה הקול: ערב אמהות במוסדות החינוך בגילה

    7 | הצג גלריה

    באולם אירועים בשכונת גילה בירושלים, נערך כנס לכלל האמהות לתלמידי ותלמידות מוסדות החינוך של חב"ד, הידועים בהשקעתם למען התלמידים מזה עשרות שנים, עת הוקמו ע"י מנכ"ל המוסדות והשליח בגילה הרב הירש פרבר, שפתח את הערב וציין שהשנה היא שנת 'הקהל' וקישר זאת למטרת הערב - חינוך הצאצאים בדרך החסידות • לכתבה המלאה ותמונות

    באולם האירועים של תלמוד תורה נער ישראל בשכונת גילה בירושלים, נערך כנס מיוחד לכלל האמהות לתלמידי ותלמידות מוסדות החינוך של חב"ד בשכונה זו, היודעים בהשקעתם למען התלמידים מזה עשרות שנים, עת הוקמו על ידי מנכ"ל המוסדות והשליח בגילה הרב הירש פרבר, שפתח את הערב וציין בהרחבה ובעומק שהשנה היא שנת 'הקהל', קישר זאת למטרת התכנסות הערב – חינוך הצאצאים בדרך החסידות וסיים את דבריו בקריאת מזמור קכ"א בתהלים.

    את דברי הפתיחה הביאה הגברת מרת דבורה לאה הושיאר, מנהלת בית ספר "בית חיה מושקא" בגילה, על מעמד הקהל בבית המקדש וממנו אנו למדים על תפקידה של האמא בבית ביצירת אווירה בקיום כל מצווה.

    האורח המיוחד שהגיע היה המרצה הנודע הרב שניאור אשכנזי, שנאם במשך שעה ארוכה על הקשר בין הורים וילדים מתוך אהבה ללא תנאי, תוך חשיבה על מהו הצורך של הילד, ועמוד שידרה של ההורים שצריכים לשים במקום המרכזי בבית, את הערכים החשובים להם באמת.

    בקטע האומנותי הופיעו תלמידות בית ספר בית חיה מושקא עם טעימה מוזיקלית, מחול ושירה על דמות האם וקולה המיוחד בבית יהודי וחסידי.

    המשך הערב היה בפאנל חינוכי, בשיתוף נציגות האמהות בהנחיית יועצת בית ספר בית חיה מושקא הגברת נחמה וייס, על תפקידה של האמא בחינוך בני הבית, ביצירת אוירה חסידית בבית ובביטוי קולו הייחודי של כל אחד מבני המשפחה.

    מנהלת הגנים הגברת הילה ציון חשפה בפני האמהות, את הפעילויות והגישה המיוחדת הערכית והחסידית של הצוות המסור של גני חב"ד.

    מנהלת המעונות הגברת חנה סגל שיתפה על היחס האמהי והחם של כל מטפלת במעונות חב"ד לצד ערכים וחינוך חסידי אמיתי.

    ואת הערב הנעימו בשירה חסידית הגברת חומי לרר והגברת אסתי אייזנבך מ"נשומה דאנס" והרימו את קהל הנשים לגבהים.

    תגובות נלהבות נשמעו מכל המשתתפות על הערב המיוחד, שהשאיר טעם של עוד לשנה הבאה והביעו את תודתם למנהלת בית הספר בית חיה מושקא הגברת דבורה לאה הושיאר, על יזום והפקת הערב הבלתי נשכח.













    תגיות: , , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.