• ממשיכות את מורשת הרבנית: השרה סילמן ביקרה באור חיה

    5 | הצג גלריה

    השרה לאיכות הסביבה עידית סילמן, הגיעה לסיור במוסדות 'אור חיה' בבניין הפעילות המרכזי בירושלים ברחוב ישעיהו 12 בו לומדות כ-450 בנות וסטודנטיות במסגרות השונות • היא התייחסה למוסדות 'אור חיה' ואמרה: "המקום הזה שנקרא על שם הרבנית מסמל את האור והקדושה שלה. אין לי ספק שתפרצו קדימה ותמשיכו עם פועלכם הנרחב למען בנות ישראל" • לכתבה המלאה ותמונות

    השרה לאיכות הסביבה עידית סילמן, הגיעה לסיור במוסדות 'אור חיה' בבניין הפעילות המרכזי בירושלים ברחוב ישעיהו 12 בו לומדות כ-450 בנות וסטודנטיות במסגרות השונות – סמינר חיה מושקא לבנות חב"דיות מצטיינות מכל העולם, מדרשיה למתחזקות ובעלות תשובה, מחלקה לדוברות רוסית (ובכללה המחלקה לפליטות מאוקראינה) ובמחלקת לימודי הקודש לנשים – ושמעה מקרוב על הפעילות החינוכית הרבה שנערכת במקום בכל ימות השנה.

    סילמן אמרה בין היתר: "הרבי בירך את הנשים שהגיעו אליו ומאוד האמין בכוח הנשי לא בכדי בזכות נשים נגאלו ממצרים. כל אשה היא מלכה ומלכה יודעת להוביל את יומה ולא לוותר". השרה ציינה כי היא מרגישה ש"הרבי שותף איתי לדרך".

    היא התייחסה למוסדות 'אור חיה' ואמרה: "המקום הזה שנקרא על שם הרבנית מסמל את האור והקדושה שלה ואת הפעילות שלה למען עם ישראל. אין לי ספק שתפרצו קדימה ותמשיכו עם פועלכם הנרחב למען בנות ישראל".

    הגב' דניאלה גולן, מייסדת ויו"ר 'אור חיה' אומרת: "היה מאד מרגש להקשיב לשרה שדיברה בשטף דברי תורה במשך עשר דקות, לדעת שגם היא רואה ברבי מגדלור של כוח ואמונה, ולשמוע ממנה על כך ש'אור חיה' הוא המשך דרכה של הרבנית חיה מושקא".









    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.