• ביקור מפעים ומרגש: השרה סטרוק בביקור בנוף הגליל

    4 | הצג גלריה

    במהלך סיור עבודה בגליל באה שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק, לביקור במרכז ניידות חב''ד בנוף הגליל ונפגשה עם הרב דוד נחשון ושמעה ממנו סקירה על פעילות האירגון ברחבי הארץ במשך כל ימות השנה • במהלך הפגישה אמר הרב נחשון לשרה סטרוק "אני רואה בך את הנציגה של חב''ד בכנסת ישראל ובממשלה" • לדיווח המלא ותמונות

    במהלך סיור עבודה בגליל באה שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות לביקור במרכז ניידות חב"ד בנוף הגליל ונפגשה עם הרב דוד נחשון ושמעה ממנו סקירה על פעילות האירגון ברחבי הארץ במשך כל ימות השנה.

    במהלך הפגישה אמר הרב נחשון לשרה סטרוק "אני רואה בך את הנציגה של חב"ד בכנסת ישראל ובממשלה ואת מודל לכל חברי הכנסת באוזן הקשבת ובעזרה לכל עניין שקשור להפצת תורה ויהדות". עוד אמר "אני אשמח שתבואי שוב לביקור כדי לדבר עם בנות הסמינר פה שיראו מה זה סמל ודוגמא לעשיה למען עם ישראל וארץ ישראל".

    בסיום הפגישה אמרה השרה לרב נחשון "כשאני מגיעה לכאן ורואה מאיפה יוצאת הפעילות לכל רחבי הארץ זה מפעים ומרגש ממש ואני פה כדי להגיד שאנחנו נמשיך להיות הכתובת שלכם לכל דבר וביחד נמשיך לעשות עוד דברים למען המפעל הקדוש הזה".

    נציג הציבור הדתי חבר המועצה מנחם גנדל שליווה את הסיור, הודה לשרה אורית סטרוק על הדלת הפתוחה וההרתמות למשימה החשובה של יהוד הגליל בפרט וחיזוק היהדות בכלל.







    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.