• ממרוקו ועד חברון • אלפי נשים בכנס של "נפלאות"

    הגדלה

    חודש אדר - חודש השמחה תכף פורס את כנפיו על הכל, ורגע אחד לפני זה הזמן לעצור ולספר על הנפלאות הגדולות והבשורות הטובות שהגיעו דווקא בחודש שבט. לאחר שהפכו את העולם ואיחדו אלפי נשים מכל קצות הקשת ומעשרות מדינות, נשות "נפלאות" עשו את זה שוב ובענק: במוצ"ש האחרון נערך הכנס העולמי לנשים לקראת ראש השנה לאילנות, ואין ספק שט"ו בשבט כזה העולם עדיין לא ראה • לקריאה 

    האולפן שבכפר חב"ד לבש חג ואליו זרמו זוגות זוגות של נשים שהתחברו לשורשים: אימהות ובנות, אחיות וחברות, ואפילו שותפות לעשייה שיצאו למסע משותף אל מקומות וזמנים רחוקים. אל המשדר המיוחד הצטרפו עוד ועוד נשים שעצרו הכל ולקחו לעצמן כמה שעות – נטו לנשמה.
    בזו אחר זו הן הביאו את סיפוריהן המרגשים: אשת החינוך הגב' מרים פרץ ויפה לארי, היזמות החברתיות עופרה כהן ומלכה שידלובסקי, האמנית אביבה שמר ובתה המוזיקאית שרון אדם, הזמרת דין דין אביב ואמה עליזה, הכוריאוגרפית והיוצרת גיטי פורבס יחד עם אחותה השחקנית, השדרנית רחל פסטג, נעמה אדלר קורל, אשת התקשורת יעל צין ועוד ועוד.
    הניגונים החסידיים המרגשים שסחפו את כל הנשים השלימו את התמונה ויצרו כנס בלתי נשכח. לאורך כל השבוע ממשיכים להגיע אל צוות "נפלאות" משובים מדהימים של משתתפות שלקחו כוחות וכלים לחיים, ושאבו המון עוצמה מהסיפורים ומנשים שמאחוריהם.
    "דווקא בזמן שהמצב בארץ כה מורכב ופיגועים נוראיים מחרידים את לב כולם, זה הזמן לחזק ולאחד את השורות. מפעים לראות את כנס האחדות… נשים יביאו את המהפכה!" מספרת אחת המשתתפות. אחרת שהיא אם לילד על הרצף האוטיסטי סיפרה בדמעות שהכנס נתן לה כוח עצום להתחבר לשורשים ולהביא תיקון ואור לעולם.
    מייסדת "נפלאות", אשת התקשורת מירי שניאורסון סיכמה: "כפי שמלמד אותנו הרבי מליובאוויטש במכתבו לילדי ישראל, ט"ו בשבט הוא היום שבו כל אחד מאתנו מטפח את השתיל הרך שבו, מעניק לו מים חיים = התורה ומצוותיה, וצומח להיות עץ נושא פרי!"
    ומחודש הצמיחה לחודש השמחה, צוות נפלאות כבר עמל על ההפקה הבאה: חגיגת פורים מיוחדת ל"מתגברות" – מאות אלמנות בגיל השלישי שלוקחות חלק בקביעות בפעילות "נפלאות מתגברות" ברחבי הארץ. במסיבה שתתקיים באולם "הפנסאים" מצפה למשתתפות תכנית עשירה במיוחד הכוללת מופע מוזיקלי מרגש המשלב נגינה ותובנות מעמיקות, הרקדה סוחפת, הגרלות פרסים שוות, מתנה אישית לכל משתתפת וכמובן – משתה פורים כיד המלך עם סעודה בשרית מפנקת.
    להרשמה ניתן לפנות בהודעה למספר: 058-5217700

     

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.