• האירוע בבנות ליובאוויטש הותיר חותם על מאות תלמידות

    24 | הצג גלריה

    בר"ח אדר נערך בקמפוס מכללת הרצוג בירושלים ערב מיוחד לתלמידות כיתות י"ב מכל רחבי הארץ. האירוע המושקע שילב מופע מרהיב בביצוע תלמידות הסמינר והעניק למשתתפות הצצה לחיי היומיום בסמינר החסידי שמכשיר את השלוחות של מחר • לכתבה המלאה וגלריית תמונות

    בר"ח אדר נערך בקמפוס מכללת הרצוג בירושלים ערב מיוחד לתלמידות כיתות י"ב מכל רחבי הארץ. האירוע המושקע שילב מופע מרהיב בביצוע תלמידות הסמינר והעניק למשתתפות הצצה לחיי היומיום בסמינר החסידי שמכשיר את השלוחות של מחר.

    הערב נפתח בקריאת פרק התהילים של הרבי אותו הקריא שליח הרבי הרב אליעזר ויינר. לאחר מכן עלה ראש מנהל לומדים במכללת הרצוג, מר אבי מנצורה.

    בדבריו הוא סקר את שיתוף הפעולה הייחודי והבלעדי של הסמינר עם מכללת הרצוג, והציג את מסלולי הלימוד האיכותיים ואת התואר המקצועי והמבוקש.

    בתום דבריו של מר מנצורה צפו המשתתפות בסרטון המרגש "משקיעים בחסידישקייט", שהעניק להן טעימה מהשגרה הייחודית במוסד החסידי. השרה לענייני התיישבות ח"כ אורית סטרוק שלחה לאירוע ברכה מיוחדת בה דיברה בחום אל המשתתפות שהולכות להיות המורות לעתיד וריגשה את הצופות מאוד. 

    חלקו הבא של הערב הוקדש להיכרות מעמיקה עם הסמינר המבוקש. רבני הסמינר – הרב נחמן לרנר והרב משה לידר התיישבו לפאנל מרתק שלמעשה החל בהתוועדות חסידית סוחפת. לצד דברים מרגשים ו"לחיים" הציגו הרבנים את הפן החסידי וה"התקשרותי" של הסמינר: תכנית הלימודים העשירה הכוללת חסידות בשופי והלכה לעומקה; ההתוועדויות הסוחפות; מבצעי הלימוד התקופתיים; קורס גאולה ומשיח יסודי ומשמעותי; ההווי החסידי ושלל הפעילויות הנוספות – כשהכל חדור בחיות והתקשרות לרבי מה"מ. כל אלה מהווים הכנה מקיפה לחיים של שליחות, בארץ או בחו"ל.

    סרטון נוסף שהופק לקראת הערב פרש בפני הבאות את התמונה השלמה אודות מסלולי הלימוד, התעודות המבוקשות, אפשרויות התעסוקה בסיום הלימודים והמלגות השונות המוצעות. 

    בלב האירוע עמד המופע המרכזי "חותם בנפש". תלמידות הסמינר עמלו על ההפקה במשך חודשים, והציגו רמה גבוהה במיוחד של משחק, תפאורה ותלבושות בשילוב מולטימדיה חדשנית. מאות הבנות שגדשו את האולם התפעלו עמוקות מרמת ההפקה והעלילה, כשמה, הותירה רושם עמוק על כל הצופות.

    מאז שנפתח מעורר הסמינר עניין רב והמחזור הראשון התמלא תוך שבועות ספורים. כעת, לקראת שנה"ל ה'תשפ"ד עמל הצוות על הרחבת המבנה ונערך לקליטת מספר רב של תלמידות המעוניינות להשקיע בעתיד החסידי שלהן. המשתתפות בערב יצאו נפעמות וצוות הסמינר מקבל עוד ועוד משובים נלהבים מתלמידות, מהורים ומאנשי חינוך בכירים בכל הארץ.















































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.