• קעמפ בדרכך – בית רבקה צרפת נפתח בפעם הרביעית

    30 | הצג גלריה

    הקעמפ הייחודי "קעמפ בדרכך צרפת" יתקיים הקיץ זה הפעם הרביעית. הקעמפ מיועד לבנות חב"ד מסיימות ט' - י"ב דוברות עברית מאירופה ומרחבי העולם. הוא מתקיים בקמפוס הקסום של מוסדות בית רבקה צרפת כתבנו יצא לסקר את הקעמפ והביא כתבה מצולמת, על המזלג מהפעילות סביב לשעון לכתבה המלאה ותיעוד

    הקעמפ הייחודי "קעמפ בדרכך צרפת" יתקיים הקיץ זה הפעם הרביעית. הקעמפ מיועד לבנות חב"ד מסיימות ט' – י"ב דוברות עברית מאירופה ומרחבי העולם. הוא מתקיים בקמפוס הקסום של מוסדות בית רבקה צרפת, בתאריכים י"ד תמוז – ב' מנחם-אב ה'תשפ"ג (3 – 20 ביולי 2023). כתבנו יצא לסקר את הקעמפ הקודם והביא כתבה מצולמת, על קצה המזלג מהפעילות סביב לשעון:

    התוועדויות ושיעורים ברמה חסידית גבוהה, טיולים מרתקים בפריז והסביבה, סדנאות אומנות וקולינריה, מבצעי לימוד ופעילות חווייתית עם צוות המדריכות המסור ועוד. כל התכנית מתקיימת בעברית.

    הקעמפ מהווה פתרון מושלם לנערות בגיל הזה. מסיימות ט'-י"ב עברו את הגיל בו ניתן להשתתף בקעמפים הקיימים אך הן עדיין מעוניינות לחוות קיץ חסידי ומהנה מלא בתוכן ופעילות. הקעמפ הוקם כדי לתת להן את המענה הזה. הקעמפ מאורגן בשיתוף עם מוסדות "בית רבקה" צרפת, שמעניק תנאים גשמיים מעולים.

    מגיעות לקעמפ בנות מכל רחבי הגלובוס: אוסטריה, אוקראינה, איטליה, ארגרטינה, ארה"ב, בלגיה, גרמניה, ישראל, ספרד, צרפת ורוסיה.

    כתבנו פנה למרים גורביץ מבואנוס איירס, ארגנטינה – אחת החניכות בכדי לשמוע מהחוויות שלהן בקיץ האחרון בקעמפ.

    "הכי נהניתי בקעמפ מהאווירה המרוממת שהייתה. זה הרגיש כמו משפחה אחת גדולה, בנות מכל העולם שיחד יצרו משהו מיוחד. חסידי וכיפי בו זמנית: מלא בטיולים שווים, ובתוכן שהעבירו אותו בצורה נעימה, שעשה חשק לעוד. ללכת לישון בהרגשה שניצלת כל דקה ביום בדרך הכי נכונה."

    להרשמה עד יום שני ב' סיוון, ניתן לפנות למנהלת הקעמפ הגב' חני קלמנסון בטלפון +33767376126 או בקישור בלחיצה כאן



























































    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.