• המיזם לכלות שבטח כבר שמעתם עליו

    2 | הצג גלריה

    חצי שנה להקמת מיזם לחתנים, וכבר אפשר להגיד את מה שבכסלו היה השערה בלבד. "יסודות לחיים" הוא המיזם המומלץ ביותר לחתנים ולכלות בחב"ד. בהנגשת תכנים רוחניים ופרקטיים הצליח המיזם להתפתח במהירות, ונכנסו אליו עשרות חתנים מאושרים! נראה כי יסודות לחיים הפך לגורם שקשה להתחתן בלעדיו • לכתבה המלאה

    שלוש שנים של חשיבה ותכנון על ידי הצוות המפיק והוועדה הרוחנית, מתוך חזון לעמוד בסטנדרט גבוה במיוחד. רצינו להצליח לתת מעטפת רוחנית מדויקת, בכלים הכי עדכניים, נוחים ומקדמים. היום, כשהמיזם כבר פועל, אפשר לומר באופן ברור שהצלחנו לשנות את המציאות בשטח. ריכזנו עבורכם את ששת הנקודות המרכזיות בייחודיות המיזם, ונשאיר לכם רק ליצור קשר ולהצטרף:

    1.

    הדרכת כלות ראויה ואנושית. הורים וכלה יקרים, הדברים הכי בוערים מיד אחרי הווארט הם שמלה, פאה, ומדריכה… כדי להשיג אותם נדרש מכם לעשות בירורים ולהשוות מרחק נסיעה, עלויות, איכות, איכות השירות וחוות דעת. תנו לנו לחסוך לכם את זה, לפחות לגבי בחירת המדריכה.

    ברישום לאתר, תוכלו לראות את המאגר האיכותי שלנו. מבחר המדריכות בחב"ד שהתקבלו לאחר התאמה ובדיקה רוחנית, כשלצד כל אחת פירוט מלא: כתובת, הסמכה, וותק, מחיר, וחוות דעת אמיתיות.

    2.

    יעילות ונוחות – רואים שזה מכון הלכה חב"ד. עוד טרטור שחסכנו לכם, כדי להעניק זמן יקר שבטח נחוץ לכם ביותר. בקובץ "הצ'קליסט השלם" הנמצא באתר וניתן להורדה והדפסה, תוכלו לקבל את כ-ל הרשימות, המשימות, והקניות – בקובץ אחד מאורגן ומעוצב היטב!

    תוכלו להנות באתר מחנות מוצרים בלעדית, ייעודית לכלה ולתקופה, ורשימות מידע כמו מקוואות חב"ד, רבנים בפריסה ארצית ועוד.

    3.

    מדיה משוכללת ללימוד וחזרה. אחרי שנים של כאב "אבל המדריכה לא לימדה אותי מספיק…." או "לא הספקנו הכל, התביישתי לשאול"…  בואו ניתן לטכנולוגיה שכבשה כל תחום אפשרי, לעזור לנו גם בהכנה לחתונה!

    סביר להניח שגם כלה שיש לה מספיק זמן ארוך להתכונן, או שזכתה במדריכה וותיקה ויראת שמים, עדיין מפספסת דברים.. אם לא מפאת דחיסות הזמן או מיליון העיסוקים, אז מפאת הריחופים..

    אנו מודעים לפיזור הנפש והעומס המוטל על הכלה, ולכן התאמנו את ספריית הלימוד בסרטונים קצרים, מאורגנים וערוכים היטב – החוזרים על החומר הנלמד עם מדריכה, בצירוף משחקי לימוד אטרקטיביים. בנוסף תהנו ממגוון נושאים שאינם נלמדים כלל בהדרכה, כמו הלכות הבית היהודי, הנהגות, כלכלה, תקשורת זוגית ועוד.

    4.

    הנהגה הלכתית חסידית. הלימוד אצל מדריכה ראויה מלמד את הלכות טהרת המשפחה, איך מלכתחילה אינו כולל את הנהגות כל התקופה. גם לכך דאגנו, והשקענו להגיש בצורה נוחה וחדישה את שאר ההנהגות שתצטרכו לדעת: הנהגות לקראת הוורט ולאחריו, מה קונים לצד השני, יום החופה, שבת שבע ברכות, קביעת מזוזה בבית החדש, חגים, ועוד ועוד. בכל תחום תמצאו גם קבצי לימוד להורדה עם אפשרות הדפסה, כך שכל שנותר לכם הוא רק להתחיל ללמוד.

    5.

    תמיכה חברית וליווי. קבוצת וואצאפ לכלות המיזם – ככה נעבור את זה ביחד! וזמינות מלאה לתמיכה טכנית והכוונה אישית, על ידי רכזת המיזם.

    6.

    ועוד קצת מתנות, את הרי כלה, מגיע לך.. למקרה שפספסתם, בכל הצטרפות, תקבלו מתנה כרטיס כניסה למתחם הקניות "פרקטי" בירושלים, המציע מגוון מוצרים לחתן ולכלה, במחירים מוזלים!

    לרגל השקת המיזם לכלות, נערוך הגרלה בין 10 הכלות הראשונות במיזם, על שלט ייחודי לדלת הדירה החדשה שלכם!

    כנראה שעניתי לך על רוב השאלות, צרי קשר, אני זמינה: יסכה קופצ'יק רכזת המיזם 0542-464703

    • מנוי במחיר סמלי בלבד – פתוח עד שנה מהחתונה!

    • מאגר נבחרת המדריכות, מפוקח ע"י פורום מכון הלכה

    • ייעוץ בהתאמת מדריכת כלות בסגנון שלך

    • מגוון תכנים לחזרה שינון ולימוד, גם לאחר החתונה

    • מתנה כרטיס כניסה זוגי למתחם הקניות "פרקטי"!

    • קהילת הכלות בחב"ד, הכי חמה שיש! קבוצת וואצפ מעולה ומקצועית.

    • שירות לקוחות אישי דיסקרטי וזמין

    ועוד מילה למדריכה. אנחנו יודעים כי בחרת לעסוק בהדרכת כלות מתוך תחושת שליחות, וכנראה גם עצמאות. העסק העצמאי שלך ימשיך להתנהל באותו אופן בדיוק, אלא שתקבלי קידום משמעותי מבחינת הפרסום וההכרה בחב"ד, ומבחינת המקצועיות שלך ושותפות בקהילת המדריכות האדירה.

    גם אם הינך מדריכה מוכרת מספיק, או מלאה בפניות של כלות, הצטרפותך חשובה להצלחת המיזם והגדלת הסיכוי שכל בחורה תקבל הדרכה מיטבית, בפיקוח רוחני מקסימלי ככל הניתן.



    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.