• כשהשמחה לא עוצרת לרגע, הנפלאות מתגלגלות בלי סוף

    6 | הצג גלריה

    חודשים ארוכים של עבודת מטה מאומצת בארגון "נפלאות מתגברות" שהגיעו לשיא במסע מרגש לרבי, הסתיימו בשבוע שעבר בהצלחה יוצאת דופן. בימי השותפות השנתיים למען ה"מתגברות" - אלמנות מהגיל השלישי, המשיך הארגון שהוקם לפני 5 שנים בתנופת הצמיחה ובאופן של "שמחה פורצת גדר". לקריאה

    "אם אתה משמח את שלי"

    אחד המאפיינים המיוחדים של נפלאות מתגברות הוא שהעשייה סביב הקמפיין אינה נפרדת מהפעילות הרגילה, אלא מהווה המשך שלה וזיקוק המהות הייחודית לארגון. "לאורך כל השנה אנו עוסקים בהעצמה של האלמנות ובהוספת שמחה, כאשר כל אחת מהמתגברות מחזקת את רעותה ולוקחת חלק פעיל ב'שרשרת השמחה'. מה שקרה כאן בימי הקמפיין זה ביטוי של הלך הרוח הזה בכל העוצמה!" מספרת המייסדת והרוח החיה מאחורי הארגון, מירי שניאורסון – "כל אחת ואחת הרגישה חלק ופעלה מתוך התלהבות נדירה. החברות לקחו יעדים והגיעו לתוצאות פנומנליות. ובעינינו זה לא גיוס תרומה למען העשייה – זו העשייה עצמה!!!"

     

    שמחה פועלת ישועות

    וכמו בכל אירוע או פעילות של הארגון שבהם המופתים מתגלגלים, גם בימי השותפות מגיעים עוד ועוד סיפורים. אחת השגרירות בשנה שעברה מספרת שבתה הייתה כבר בגיל מבוגר יחסית וחיכתה שנים רבות לזיווג הגון. בקמפיין הקודם היא לקחה על עצמה יעד, וביום הראשון של הקמפיין בשנה הגיעה הבשורה המשמחת שבתה השתדכה בשעה טובה!

    וזה לא נגמר כאן: האם הנרגשת החליטה ביום הקמפיין האחרון השנה שהיא רוכשת דולר מיוחד שהתקבל מידו הק' של הרבי. כשהגיעה אל משרדי "נפלאות מתגברות" לאסוף את הדולר גילתה שהדולר התקבל מהרבי בתאריך ט"ו באב – בדיוק היום שבו נקבעה חתונת בתה!!!

     

    שותפות פורצת מגזרים וגבולות

    הצוות מספר לנו עוד ועוד סיפורים על שותפות ושגרירות שנרתמו מתוך שמחה אמיתית. כמו למשל אשה שאחותה התאלמנה וגם אמה נפטרה, והיא החליטה להגיע לקראת סיום הקמפיין אל החפ"ק בכפר חב"ד ולערוך בו טקס מרגש של הפרשת חלה. הטקס קיבל משמעות עמוקה עוד יותר משום שבדיוק באותו השבוע קראו בתורה בפרשת שלח על ציווי הפרשת חלה. במהלך הערב היא נשאה תפילה שבנותיה יזכו במהרה לשידוך וכעת ממתין הצוות בציפייה דרוכה לבשורות טובות…

    "אשרינו שאנו זוכים להוסיף אור ושמחה, ובעיקר נוטעים המון אמונה ותקווה בלבבות. בעזרת ה' ממשיכים מחיל אל חיל כדי שבשנה הבאה נוסיף עוד ועוד מתגברות ונכניס לחייהן אור!"











    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.