• קיץ חסידי בתיכון בית רבקה כפר חב"ד ב'

    11 | הצג גלריה

    את מרחבי הדשא של בית רבקה בכפר חב"ד ב׳ כולם מכירים. אבל לפני שבועיים בדיוק ,השתנו פניהם לגמרי; שורות דגלים, שלטים, ואווירה של קעמפ אמיתי • לדיווח המלא ותיעוד מהשטח

    את מרחבי הדשא של בית רבקה בכפר חב"ד ב׳ כולם מכירים.

    אבל לפני שבועיים בדיוק ,השתנו פניהם לגמרי; שורות דגלים, שלטים, ואווירה של קעמפ אמיתי.

    השנה התקיים קעמפ שונה ומיוחד מסוגו של תיכון בית רבקה בכפ״ח ב׳ בפעם השלישית ברציפות ב"ה! לקעמפ בית רבקה יש רוח מיוחדת שמיד ניתן לחוש בה.

    כ-230 תלמידות המסיימות כיתות ט׳- י״ב השתתפו בקעמפ החינוכי והעוצמתי במשך 5 ימים כולל לינה בקמפוס המפואר ״ בית רבקה״ כפר חב״ד ב׳, ונכנסו לאטמוספירה של חממה חסידית, חוויה עילאית שנחקקת לעומק ומותירה את רישומה גם הרבה אחרי שהקעמפ מסתיים. ההתלהבות והחיות שספגו בקעמפ מחוללות לאט אבל בטוח שינויים חסידיים וחברתיים שנותנים הרבה אויר, וכוחות לתחילתה של השנה החדשה.

    במהלך הקעמפ התלמידות נהנו מהתוועדויות ושיעורים עם רבנים ברמה חסידית גבוהה, טיולים , סדנאות אומנות וקולינריה, שבת מרוממת ומיוחדת, פאנל רבנים מרתק, מבצעי לימוד ופעילות חווייתית עם צוות המדריכות המסור, שדאג לכל תלמידה באופן אישי והתחושה הייתה של משפחה אחת גדולה, משפחת בית רבקה.

    הקעמפ אורגן על ידי הנהלת התיכון מתוך מחשבה חינוכית ודאגה לתלמידות גם בחופש, על פי דברי הרבי: שהחופש אינו זמן להפסקה מלימודים אלא אדרבה, צריך לנצל את ימי החופשה להוסיף בקיום מצוות בהידור ולימוד חסידות.

    התודה והברכה נתונה למנהלת 'בית רבקה' הגב׳ לאה חפר ולמנכ"ל מוסדות בית רבקה הרב מנחם מענדל דיסקין על הקמת הקעמפ ונתינת חסות מלאה לכל הוצאות הקעמפ מתוך מחשבה חינוכית ודאגה לתלמידות גם בחופש.

    תודה לכל צוות הקעמפ המסור: המנהלות ויוזמות הקעמפ המורות מירי מירלשווילי והגב׳ חנה פרידמן, הרכזות, אחריות הלימודים, המדריכות והמשבקיות.





















    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.