• בני ברק: התוועדות ח"י אלול בסמינר 'בנות חנה'

    14 | הצג גלריה

    ביום שני, התקיימה בסמינר "בנות חנה" בבני ברק, התוועדות לרגל ח"י אלול בהשתתפות כ-100 תלמידות הסמינר הצעיר, שנפתח לפני לא מעט זמן וכבר הספיק לצבור לעצמו מוניטין בקרב הסמינרים החב"דיים • לדיווח המלא ותיעוד

    ביום שני, התקיימה בסמינר "בנות חנה" בבני ברק, התוועדות לרגל ח"י אלול בהשתתפות כ-100 תלמידות הסמינר הצעיר, שנפתח לפני לא מעט זמן וכבר הספיק לצבור לעצמו מוניטין בקרב הסמינרים החב"דיים. •

    בהתוועדות המושקעת לצד שורות ארוכות של שולחנות מעוצבות בטוב טעם, מפות חגיגיות ועליהם גדוש בצבועניות דברים טובים ונאים לעין, הוענקו לתלמידות לוח שנה אישי עם תוכניות שייפרסו בעז"ה על כל השנה, לצד קלסרים שיוכלו להכניס בהם את הפן הלימודי שיקבלו כשגולת הכותרת היתה סידור אישי יפהפה לכל בת עם חריטה של שמה והקדשה אישית.

    בפתיחתה של ההתוועדות, שמעו התלמידות תקיעת שופר וצפו בוידאו של הרבי מלך המשיח.

    לאחר מכן, מנהלת הסמינר הגב' חני מרגליות שיתפה את התלמידות, על כך שהשנה הולכים לשים דגש מיוחד בסמינר על עבודת התפילה בדוגמת קורס רציני על התפילה ואף הזכירה שנמצאים בחודש אלול והמלך בשדה וצריך לזכור שהדרך לפנות ולבקש היא דרך המילות שבסידור.

    לאחריה כיבדו בנוכחותם הרב דדון שיחי' – מנהל מחלקת החינוך בעיר והרב גודי סילמן – העוזר ותומך במוסדות חב"ד בעיר, ששיבחו את הפעילות הגדולה שמשקיעה ההנהלה היקרה של הסמינר.

    מיד אחר כך שמעו התלמידות שיעור חסידות מרתק מפי הגב' הילה דרור לבנון שתחי' – מורה בסמינר לבית היהודי, על השליחות של כל אחת בעולם ואיך יש להם זכות כל כך גדולה להיות דוגמא חיה שתביא משיח!

    לאחר הפסקה קצרה שבה התלמידות נטלו ידיים לסעודה חגיגית ובשרית עשירה, הגיעה גב' יראל שתחי' שניגנה עם התלמידות ביחד, כשרגע השיא היה כשכולם יחד ניגנו את הניגון של אדמו"ר הזקן ד' בבות.

    לאחר מכן התקיים חידון חוויתי לפי קבוצות, עם פרסים ומשימות והיכרות עם היום ועם כל הבנות וב"ה יש הרבה.

    לסיום היום המיוחד הזה לקחו התלמידות החלטות טובות ושמעו דברים מהשליח ומנהל בית חב"ד רמת אביב ג', הרב יהודה ליפש שיחי'.



























    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.