• ארגון נפלאות מתגברות: סליחות ותודות…

    3 | הצג גלריה

    השבוע יצאו בארגון נפלאות מתגברות ליום מרגש במיוחד - מסע הסליחות לקראת ראש השנה. לא פחות מ-5 אוטובוסים ובהם מאות החברות המתגברות היקרות בארגון • לדיווח המלא ותיעוד

    המסע החל קבר רחל ומשם אל עיר הקודש ירושלים, לתכנית מיוחדת במלון ירמיהו 33 שם הרב טוביה זילברשטרום העלה זכרונות מרגשים מבית חיינו. היום הסתיים בתפילה מעומק הלב במקום הקדוש ביותר – הכותל המערבי.

    ואיך היה? התגובות מדברות בעד עצמן… הנה כמה מהן: "אין בפי מילים בכדי לתאר את היום שעברנו עימכם… יום כה מלא וגדוש, הן ברוחניות והן הארוחה המכובדת, והכל דפק כמו שעון שוויצרי"; "ארוע יוצא מן הכלל – מדהים, מחזק מעצים!"; "ישר כוח על יום מלא אנרגיות חיוביות, על יום מטעין את הרוח והנשמה", "מאחלת לכולכם שהשמחה שקיבלנו אתמול תמשיך ללוות אותנו כל השנה. ובעיקר אני מברכת את מירי וכל מי שעמל איתה בהצלחה רבה ובמילוי רצונכם לעזור לכולנו.", "אין ספק שהיום הטעין כל אחת מאיתנו כדי שנהיה שופעות ומשפיעות עלינו ועל כל הסביבה " – זוהי רק טעימה מתוך עשרות התגובות שהגיעו וממשיכות להגיע אלינו.

    הטלפון המרגש מכולם התקבל אתמול בבוקר, בו סיפרה אחת המתגברות שבשבועות האחרונים חשה דכאון של ממש והיום הזה נתן לה "בוסט" של שמחה – התכנית העשירה, הריקודים והסעודה המשותפת ממש הטעינו אותה מחדש. יהי רצון שתמיד נזכה לשמח ולחדש כוחות!





    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.