• פתיחה מרגשת בסמינר נוף הגליל

    24 | הצג גלריה

    ביום שני ח"י באלול נפתחה הפנימיה בהתוועדות עוצמתית לח"י אלול וכהכנה לחודש החגים אצל הרבי מלך המשיח, עם הרב לייזי אשכנזי כשההתמקדות הייתה בהכנה הרוחנית ובנתינה לרבי על הזכות להגיע אליו • לדיווח המלא ולתמונות

    ביום שני ח"י באלול נפתחה הפנימיה בהתוועדות עוצמתית לח"י אלול וכהכנה לחודש החגים אצל הרבי מלך המשיח, עם הרב לייזי אשכנזי כשההתמקדות הייתה בהכנה הרוחנית ובנתינה לרבי על הזכות להגיע אליו.

    ביום שלמחרת, הסמינר נפתח עם שיעורים ברמה הכי גבוהה כמו שיש רק בסמינר נוף הגליל מההלכות הנצרכות ועד המשמעות של ימי ר"ה אצל הרבי.

    במהלך היום התלמידות שמעו תקיעת שופר וקיבלו ברכת שנה טובה ממיסד הסמינר הרב דוד נחשון ומנהל הסמינר הרב דני לוי.

    השבוע האיכותי הסתיים בסיור סליחות מיוחד בירושלים עיה"ק וההשקעה ניכרה בכל פרט.

    זה התחיל בערכה מחממת את הלב עבור הסיור, בקבוק מים, חטיף ומכסה עיניים שמתאים לכל הבנות שטסות לרבי מה"מ, פארבריינגן ובסיפורה האישי של הגב' בת חן אלישביץ, עבר לסליחות בכותל המערבי ולסיור לילי בעיר העתיקה כשבסיום היה סדר ניגונים מדהים.

    השיא של הערב היה, פתיחת מבצע מושקע לבנות הסמינר שבסיומו תטוס לרבי מה"מ קבוצה מאורגנת עם חלק מצוות הסמינר ליום קבלת הנשיאות י' בשבט! מרגישים באוויר את הציפיה.

    האווירה מסביב מקבלת ושמחה, שנה א ב וג ביחד בהרמוניה מיוחדת.

    זו הדרך להתכונן לחודש החגים, לנסיעה לחצרות קדשנו ובעז"ה תשרי עם המלך בבית המקדש!

    תודה מיוחדת לצוות המסור שעובד ללא הרף שלבנות של הרבי יהיה טוב בסמינר.

    הרב מענדי נחשון, רב הסמינר, הרב אסף פרומר, הרב שמואל מקמל, הרב יוסף יצחק סגל, הרב מענדי הרצל, הגב' חנהלה ליסון, הגב' לאה וועג, הגב' מרימי חרותי, הגב' שולי אסרף, הגב' חני וילישנסקי, המזכירה הגב' הודיה נעים, מנהלת הפנימיה הגב' שטערני קבקוב והעומדים מאחורי הקלעים להובלת הסמינר ר' מנחם גנדל, ר' מוישלה נחשון.

    סמינר בית 'חיה מושקא' נוף הגליל מברכים את כל בית ישראל לשנה של טוב נראה ונגלה, שנה של גאולה!















































    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.