• ו' תשרי ב-770: ההתוועדות המסורתית של 'בנות ליובאוויטש'

    8 | הצג גלריה

    הערב יתקיים בבית חיינו הפארבריינגען המרכזי שמארגנת הנהלת הסמינר החסידי בבית שמש • עשרות תלמידות ממשיכות את המסע החסידי שממלא את תשרי בחסידישקייט ו"מטעין" אותן לשנה כולה • כאן מגיעות לרבי בפנימיות!

    מתוועדות יחד

    חודש השביעי ה'תשפ"ד שובר שיא נוסף במספר המגיעים לשהות בחצרות קדשנו. עשרות אלפים מכל רחבי העולם ממלאים את שכונת המלך ושוהים במהלך הימים הנוראים, סוכות ושמחת תורה ב-770. בין אלפי התלמידות הגודשות את עזרת הנשים מתבלטת גם השנה הקבוצה הגדולה של "בנות ליובאוויטש" – תלמידות הסמינר החסידי בבית שמש שפותח בהצלחה רבה את שנתו השנייה.

    הערב, במוצאי הילולת הרבנית הצדקנית מרת חנה ע"ה, אמו של כ"ק אד"ש מה"מ ייערך אי"ה הפארבריינגען המרכזי לבנות הסמינר. לצד שולחנות ערוכים יתאספו התלמידות לערב של התרוממות רוח, בהשתתפות הרב ישראל נחמן לרנר שליט"א, ראש ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש בית שמש. "חודש תשרי בבית חיינו זו ממש 'תחנת דלק' רוחנית וחסידית עבור כל מי שמגיעה לכאן. בשנה שעברה החיות החסידית של תשרי חדרה בעשייה ובמבצעי הלימוד במשך חודשים ארוכים" מספרים בהנהלת הסמינר.

    "המשך תשפ"ד"

    התוועדות ו' תשרי הינה גם מעין "המשך" לפארבריינגען החגיגי שנערך ביום הבהיר ח"י באלול, לרגל פתיחת הסמינר וכהכנה לנסיעה לרבי. הערב המושקע והייחודי החל בהתוועדות בה השתתפו חברי ההנהלה הרוחנית של הסמינר, הרה"ח משה לידר שיחי' ראש הישיבה הקטנה תו"ת בית שמש, והרב ישראל נחמן לרנר – ראש הישיבה הגדולה תו"ת בית שמש. לאחר מכן המשיכו הבנות לתכנית מיוחדת לכבוד פתיחת שנת הלימודים שכללה גיבוש חברתי, היכרות עם הבנות וצוות ההדרכה והכנה מיוחדת ל"פארן צום רעבן" לקראת שבת סליחות וחודש השבעי.

    "אנו רואים ב"ה כיצד ההשקעה הרבה גם בגשמיות וגם ברוחניות נושאת פירות ובעז"ה נמשיך השנה לעמוד בחזית בחסידישקייט ובתחום הלימודי, כראוי לסמינר שמכשיר את דור העתיד של השליחות והאימהות בליובאוויטש" מסכמת מנהלת הסמינר הגב' מושקי לרנר שתחי'.















    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.