• מושלת ניו יורק ביקרה בכותל המערבי

    5 | הצג גלריה

    מושלת ניו יורק הגיעה לביקור הזדהות בכותל המערבי: "באתי לכאן להעביר מסר כי תושבי ניו יורק וארה"ב כולם יהיו עם ישראל. עכשיו ובעתיד. אני מאמינה שהטוב ינצח, אסור לתת לרוע ניצחון, באתי להתפלל במקום הקדוש" • לדיווח המלא ותיעוד מהביקור

    במסגרת ביקור ההזדהות שלה עם מדינת ישראל בימי המלחמה מול אנשי החמאס הגיעה הבוקר מושלת ניו יורק הגב' קאתי הוקול לביקור בכותל המערבי.

    את פניה קיבל רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, אשר הסביר לה על חשיבות המקום הקדוש עבור העם היהודי כמקור תפילה, תקווה וכיסופים של העם היהודי לאורך הדורות ועוד יותר בזמנים כה קשים לעם היהודי כפי שעם ישראל עובר בימים אלה.

    רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ אמר למושלת: "אין כמו תושבי ניו יורק שמבינים את הרשעות, השנאה והרוע של אותם חיות אדם, כשלפני 20 שנה פגעו במגדלי התאומים והרגו כשלושת אלפים איש ללא אבחנה, ועתה הרוע הזה חזר על עצמו ביתר אכזריות תוך פגיעה בתינוקות נשים וזקנים. באם לא נגדע אותם כמגיע להם, המעשים הללו ח"ו יחזרו על עצמם. הזדהותם של תושבי ניו יורק מעודדת ומבטאת את הבנת העולם לנוכח המעשה הברברי של שונאינו, בשם העם בישראל אני רוצה להודות לך ולתושבי ניו יורק על התמיכה".

    במהלך ביקורה בכותל, אמרה המושלת הגב' קאתי הוקול: "באתי לכאן להעביר מסר כי תושבי ניו יורק וארה"ב כולם יהיו עם ישראל. עכשיו ובעתיד. אני מאמינה שהטוב ינצח, אסור לתת לרוע ניצחון. באתי להתפלל במקום הקדוש על שלום וביטחון ולחזרתם של השבויים והנחטפים. אני מקווה לבקר כאן שוב לאחר הניצחון".

    בסיום הביקור, חתמה המושלת בספר האורחים בברכה: "לעם ישראל, אנו מתפללים לשלום, ללא אלימות. אנו מתפללים לשלום עבור כל הקורבנות התמימים מההתקפה על העם היהודי. מי ייתן וקשת הצדק תתכופף לעבר הצדק. אנו עומדים בסולידריות".









    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.