• יחידת אירוח חדשה בבית הרפואה 'אסף הרופא'

    13 | הצג גלריה

    בשבוע שעבר חנכו במרכז הרפואי שמיר - אסף הרופא את יחידת האירוח השלישית למשפחות של מטופלים, המנוהל על ידי בית חב"ד במרכז הרפואי בראשות הרב מענדי בקרמן לדיווח המלא ולתמונות

    בשבוע שעבר חנכו במרכז הרפואי שמיר – אסף הרופא את יחידת האירוח השלישית למשפחות של מטופלים, המנוהל על ידי בית חב"ד במרכז הרפואי בראשות הרב מענדי בקרמן. הפרויקט הייחודי בתרומת גב' יונה, ובניה ר' יוסף, ר' בנימין ור' יעקב ריבקין מכפר חב"ד.

    פרוייקט יחידות האירוח, נולד לפני כ- 5 שנים הודות למשפחת ריבקין והנהלת המרכז הרפואי שמיר בראשות ד"ר אסנת לבציון קורח.

    בעקבות הטיפול בפצועי המלחמה בשמיר, במשפחות המפונים המתארחות בשפלה וביולדות מהעוטף, עלה הביקוש מצד המשפחות להתארח ביחידות אירוח ולהישאר קרוב לבני משפחותיהן המאושפזים בשמיר ועל כן נחנך השבוע יחידות אירוח שלישי ומפואר המציע 2 מיטות מנוחה, מקרר ושולחן עם כסאות וחדר מקלחת צמוד.

    בטקס חנוכת יחידת אירוח השתתפו מנהלת המרכז הרפואי ד"ר אסנת לבציון קורח, אילן יפתח המנהל האדמנסטרטיבי, משפחת ריבקין, הרב מענדי בקרמן שליח הרבי בשמיר, נציגי הנהלה ועובדי המרכז הרפואי.

    השליח ויו"ר מוסדות חב"ד בבאר יעקב הרב שמואל בקרמן בירך את משפחת ריבקין על תרומתם הנכבדה שהתחיל עם מבנה אחד וכיום נהיה למוסד הכנסת אורחים גדול ומכובד.

    הרב לוי מנדלסון מנהל לב חב"ד שיבח את היוזמה המבורכת.

    מנהלת המרכז הרפואי ד"ר אסנת לבציון קורח בירכה: "אני מודה על הקשר החם עם בית חב"ד ומשפחת ריבקין לטובת שיפור התנאים לבני המשפחות של מטופלינו בשבתות וביום יום. שלושת יחידות האירוח ניתנים ללא תנאים/ תשלום מתוך מטרה לעשות טוב, מטרתנו היא לעשות טוב ולקדם את המערך השירותי במרכז הרפואי. תודה לכל העושים במלאכה".

    אילן יפתח המנהל האדמנסטרטיבי: "בעקבות מאורעות ה7 לאוקטובר, עלה הביקוש לשהות משפחות מטופלינו במרכז הרפואי, בן אם מדובר בפצועים ובן אם מדובר במשפחות של יולדות מהעוטף. תודה למשפחת ריבקין על ההירתמות, לרב מנדי בקרמן על הפעילות הענפה ודאגה למשפחות אלה. תודה למח' הנדסה והשירותים הטכנים שמסייעים לחבר לתשתיות ולצוות המשק שנותנים סיוע בניקיון ותחזוקת – יחידות האירוח בשמיר חושבים טוב ועושים טוב"

    עו"סית הפגיה בשמיר רותי צ'צ'ניסקי סיפרה בטקס כי החשיבות להימצאותם של יחידות האירוח רבה בעיקר בקרב משפחות שתינוקם הרך אושפז בטיפול נמרץ בילוד: "המשפחה שמגיעה אלינו ללדת מגיעה לאירוע לא צפוי, התארגנות מהירה. במקרים מיוחדים אלו התינוקות נשארים אצלנו לאשפוז טיפול והשגחה, והיולדת משתחררת לביתה אך בגלל הרצון הטבעי להיות צמוד לילד, יחידות אירוח הללו, תרומת משפחת ריבקין, מצילים את המשפחות ומאפשרים להם לשהות לצד התינוק בשעות הקשות.

    בזמן האחרון התארחו ביחידות אירוח משפחות של יולדות מהעוטף שבאו ללדת בשמיר, והמשפחה נעזרה ביחידות אירוח להתארגנות ראשונית ופתרון מיידי, כמפונים מהדרום, ללא עלות. השת"פ של הרב מנדי בקרמן עם המשפחות מחממת את הלב ואנו זוכים לשבחים ותודות גדולות בעניין".

























    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.