• כל מאמץ אפשרי

    2 | הצג גלריה

    עד כמה שחשבנו, שאנו עושים מספיק ברישום ילדים ורישום יהודים לספרי התורה המיוחדים שהרבי יזם את כתיבתם לאחדות עם ישראל, הרי שהרבי נותן לנו להבין שהמשקה ששלח זה לעודד את כל העוסקים ברישום, שיעסקו במרץ, בהתמדה, בחיות, בהתלהבות וללא הפסקה! לקריאה

     

     



     

    בהתוועדות ש"פ בשלח תשמ"ב נתן הרבי בקבוק 'משקה' לעוסקים במבצע אות בספר תורה. וכך אמר הרבי:

    היות שנמצאים כאן כמה מחברי ה'ועד דכתיבת ספר תורה' – הן מארץ הקודש והן מחוץ לארץ – אתן שני בקבוקי משקה: בקבוק אחד עבור 'ועד כתיבת ספר תורה' בארץ הקודש, ובקבוק אחד עבור 'ועד כתיבת ספר תורה' בשאר המקומות שבחוץ לארץ.

    ונתינת בקבוקי משקה אלו היא – עבור כל המתעסקים בפעולות הקשורות באחדותם של כל בני ישראל ע"י כתיבת ספרי התורה. ומובן שיכולים להוסיף עוד משקה – כדי שיספיק עבור כל המתעסקים בזה.

    הרבי מסר בקבוק משקה לרב יהודה שי' ירוסלבסקי – עבור 'ועד כתיבת ספר תורה' בארץ הקודש. וכאשר לא ידעו מי ייגש לקבל את בקבוק המשקה עבור חו"ל, אמר הרבי שבשבת אי אפשר לערוך בחירות, מאחר שזה בגדר 'עובדין דחול'. וניגש הרב דוד שי' רסקין, וקיבל בקבוק משקה עבור 'ועד כתיבת ספר תורה' שבשאר המקומות בחו"ל.

    הקטעים הנ"ל,  שהרב גרייזמן שמואל שליט"א,  שליח הרבי לנושא כתיבת ספר התורה של ילדי ישראל מעדכן כעת.   זה ממש כפקס שהתקבל עכשיו  מהרבי. שבת יתרו זה השבת הקרובה !

     

    ועד כמה שחשבנו,  שאנו עושים מספיק ברישום ילדים ורישום יהודים לספרי התורה המיוחדים שהרבי יזם את כתיבתם לאחדות עם ישראל, הרי שהרבי נותן לנו להבין שהמשקה ששלח זה לעודד את כל העוסקים ברישום, שיעסקו במרץ, בהתמדה, בחיות בהתלהבות וללא הפסקה!!!

     

    הביאה לדפוס:

    טמה חורושוכין

     

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.