• כ"ב שבט בנתניה: מאות נשים באירוע לדוברות הצרפתית

    22 | הצג גלריה

    למעלה מ-300 נשים דוברות צרפתית השתתפו בכנס עוצמתי שנערך באולמי TheOne לכבוד כ"ב שבט יום הסתלקות הרבנית חיה מושקא נ"ע, בארגון בית חב"ד 'אור מנחם' לדוברות צרפתית בנתניה • הפקה: מענדל רחמים • צילום: אריאל אוחנהלכתבה ותיעוד מרהיב

    כמיטב המסורת, התקיים בשבוע שעבר כנס עוצמתי באולמי TheOne בנתניה, לכבוד כ"ב שבט, יום הסתלקות הרבנית חיה מושקא נ"ע.

    האירוע המושקע המתקיים מידי שנה ע"י בית חב"ד לדוברי צרפתית נתניה, לכבוד כ"ב שבט, הגיע השנה לשיא חדש שעוד לא נראה כמותו.

    האירוע אורגן ע"י בית חב"ד לדוברי צרפתית בראשות השליח הרב יעקב מאזוז ואשתו הרבנית עזיזה וע"י ארגון נשי ובנות חב"ד – דוברות צרפתית בעיר והופק במקצועיות רבה ע"י המפיק מענדל רחמים. על האירוע ניצח כהרגלו בכישרון רב, השליח הרב משה מאזוז.

    השנה, האירוע יתקיים בקונספט ייחודי. לא רק הרצאה, ריקודים, והגרלות. השנה, המארגנים לקחו את זה צעד קדימה. או יותר מדוייק – אחורה.

    בפתיחת האירוע הזמינו המנחות של הערב השליחות אווה ספר וגילה מאזוז, את השליחה לדוברי צרפתית ומנהלת בתי חב"ד 'אור מנחם' בנתניה מרת עזיזה מאזוז, לפתוח בדברי ברכה את האירוע החגיגי.

    הראשונה במסע שהוביל את האירוע, הייתה גב' לטסיה שרה ליאר – אמא של החייל נתן חי ליאר הי"ד, שהמחישה כל כך אמונה טהורה מהי, בביטחון בה' ש'החי ייתן אל ליבו'.

    ידוע שלנשים בעם ישראל יש כוחות מיוחדים. השנה, נסענו אחורה בזמן כדי להבין מאיפה העוצמות האלה. מסכים ענקיים על גבי קירות האולם, הפקה אור-קולית מדהימה ומדוייקת של צוות Visual Live בראשות חיים וואקנין ו…יצאנו לדרך!

    לאה אימנו, מרים הנביאה, דבורה אשת לפידות, אסתר המלכה, דונה גרציה, שרה שנירר, הרבנית שטענרא שרה, הגב' שרה נחשון וכמובן – הרבנית חיה מושקא, כל אלה היו חלק מגיבורות העם שלנו, נשים שהשאירו חותם נצחי לכל הדורות, כל אחת בדרך שלה.

    בשלבי המסע הייתה גם קריאת ספר תהילים בזמן אמת של כל הנשים יחד, מלווה בעדינות רבה עם הכנרית אריאל חדד.

    בנוסף נהנו המשתתפות מהצגה, קטעי מולטימדיה בלעדיים, מופע מרגש של מרים הנביאה עם ילדות ביציאת מצרים, שירה וזמרה ע"י הזמרת פנינה ברכה כהן ואיך לא; מחווה לחברותינו היקרות נשות הצו 8, שקיבלו תעודה הוקרה מיוחדת שכל כך מגיע להן – דברי חיזוק ועידוד באמונה – ע"פ דבריו של הרבי מליובאוויטש.

    במשך הערב, הנשים יכלו להשתתף במכירה סינית ענקית, עם פרסים יקרי ערך: שרשרת עם מטבע של הרבי, תהילים משובץ בבד קודש של הרבנית חיה מושקא, פמוטים בדוגמת פמוטי הרבנית, שרשרת עם תליון "ארץ ישראל" עם אבן יקרה של חברת HolyGems ועוד כ-70 מתנות שהובילה השליחה רות אטאל.

    בסיום האירוע, כל אישה קיבלה שי מיוחד שמסכם את הערב הייחודי: תוף מרים, שממחיש את כל הביטחון והשמחה, שכולנו באמת, כדברי הרבי: "מובטחות שה' עושה לנו ניסים" – מובטחות, בביאת משיח צדקנו, נאו ממש!

    הפקת האירוע: מנדל רחמים הפקות | VJ ויזואל לייב | צילום: אריאל אוחנה











































    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.