• פותחות בשמחה במשתה מהאגדות

    29 | הצג גלריה

    ב"נפלאות מתגברות" פתחו השנה ב60 יום של שמחה ומביאים אותה בפועל ממש! השבוע החלו באופן רשמי חגיגות הפורים שלנו, במשתה המתגברות המסורתי שנערך בכפר חב"ד. לכתבה המלאה ותיעוד

    ב"נפלאות מתגברות" פתחו השנה ב60 יום של שמחה ומביאים אותה בפועל ממש! השבוע החלו באופן רשמי חגיגות הפורים שלנו, במשתה המתגברות המסורתי שנערך בכפר חב"ד. באולם 770 שעוצב בצבעים נועזים כיאה לזמן מלחמה לקראת האירוע חיכתה למאות המשתתפות קבלת פנים צבעונית , ארוחה עשירה, שי אישי מפנק עם מגע של בריאות ואווירה שמחה ומעצימה בכפולות.

    לאחר דברי שמחה מרתקים מפי הרב יוסף יצחק נוימן שליח הרבי במכבים – רעות יצא האירוע לדרך. על המסך הוקרן סרט מרתק מהרבי שעסק בכוחו הכפול של אדר השנה וכמובן בנתינת הצדקה. וכולן קראו יחד את פרקי התהילים של הרבי והרבנית לשחרור החטופים, לרפואת הפצועים ולהחלמת הלבבות של הרעיות והאמהות השכולות. נציגות המתגברות מצפת ומבני ברק שיתפו מהפעילות ונתנו כוח לנשים עם תרגיל של שמחה. אחריהן עלתה אל הבמה הרבנית והאומנית חדוה לוי, שריגשה מאוד את הקהל בשירתה ואמרה. "זכות עבורי לאירוע שבו נשים מתגברות מכל המגזרים שחוות את המצב הפרטי והכללי חוגגות יחד מתוך שמחה!"

    נשיאת אירגון הנשים "נפלאות מתגברות" מירי שניאורסון דיברה על רגעי הפחד הכאב ובדידות שעוברים על עמנו בימים אלה, ונתנה טיפים של שמחה שיוצרים את החיבור והגישור שכה חסר. לקינוח הגיעה שרהלה גיקובס עם אביזרי פורים והרקידה את כל הנשים בהפעלה של שמחה והחוויה הייתה מסעירה. כולן הצטרפו למעגלים הסוחפים, הניחו בצד את הפחדים והכאבים והתמסרו כולן לשמחה. נשים שלא עלה חיוך על פניהן מאז תחילת המלחמה רקדו בעליזות וקיימו למהדרין את מצוות "עד דלא ידע"!

    רק הסתיים האירוע וכבר מגיעות עשרות תגובות מרגשות ממתגברות שמודות על ״פתיחת 60 ימים של שמחה״ ומשתפות כמה זה חשוב במיוחד השנה שואלות מתי יהיה המפגש הבא…. חודשי אדר בנפלאות מתגברות כוללים כבר שנים לא רק משתה מפואר אלא גם משלוחי מנות שמגיעים למאות אלמנות ומחממים את לבן. השנה, כמו שאר הפעילויות שצומחות במהירות אדירה, גם מבצע "משלוח שמח" גדל מאוד: למעלה מ-600 מתגברות יקבלו עד פורים משלוחים מושקעים, מלאים באהבה ובהפתעות מתוקות (בגשמיות וברוחניות) עם טאצ' אישי שנארז בקפידה ע"י הצוות שלנו.

    חודשי אדר השנה הם הזדמנות טובה שבהם כל אחד מאתנו יכול לתת הרבי יותר מתרומה וכך להעניק שמחה אמיתית! ה"מתנות לאביונים" שלכם יכול לשנות את המציאות עבור מאות המתגברות שמקבלות מאתנו משלוחי מנות, משתתפות באירועים ובמפגשים ויוצרות יחד שרשרת של אחווה ותמיכה. אנו קוראים לכם להיות חלק מהעשייה ולאפשר לנו להאיר ולשמח לבבות לאורך השנה כולה. אפשרי להתרשם מהפעילות שלנו באתר החדש של נפלאות ולתרום https://niflaot.org.il/ או במספר 058-5217700.

     

























































     

    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.