• חודש שבט בסמינר בית חיה מושקא בנוף הגליל

    23 | הצג גלריה

    הבנות בסמינר בית חיה מושקא חוו את החודש האחרון גדוש ומלא בהווי ואווירה חסידית. בחודש זה התקיימה עונת המבחנים בסמינר אך הבנות לא ויתרו והופיעו לשיעורי האקסטרה עם מיטב רבני הסמינר שהתקיימו כל יום. צילום: שיינא פרומא גנזמן. לדיווח המלא ותיעוד

    הבנות בסמינר בית חיה מושקא חוו את החודש האחרון גדוש ומלא בהווי ואווירה חסידית.

    בשבת י' שבט יצאו כולם לחמשוש עוצמתי במיוחד בעיר הקודש טבריה, ביום חמישי בערב היה התוועדות מיוחדת עם השליחות בריינדי לבנוני ושלומית טורקוב שסיפרו לבנות על שליחותם המיוחדת והחדירו בהן את חשיבות יציאה לשליחות. ביום שישי הבנות יצאו לתפילת שחרית אצל הרמב"ם ולאחר מכן לטורנדו קבוצתי סוחף במיוחד וכמובן שבדרך הם הורידו לפועל את ההתוועדות מאמש ויצאו למבצעים.

    אורח השבת היה הרב אליעזר אשכנזי שהתוועד עם הבנות עד השעות הקטנות של הלילה..

    אחת הבנות סיכמה את השבת "מעולם לא חוויתי את י' שבט כמו השנה ולא התכוננתי ליום הגדול הזה בצורה כזו אמיתית"

    במוצאי שבת התקיים מבחן על המאמר 'באתי לגני' שהוא היה מבחן מסכם למבצע ההכנה לי' שבט ובסופו התקיימה ההגרלה על כרטיס טיסה לרבי מלך המשיח לחברותא הזוכה!

    לאחר השבת העוצמתית ביום ראשון י"א בשבט – יום קבלת הנשיאות, הבנות ישבו להתוועדויות כיתתיות בבתים של המחנכות המסורות עם תוכנית מלאה וכיבוד כיד המלך.

    בחודש זה התקיימה עונת המבחנים בסמינר אך הבנות לא ויתרו והופיעו לשיעורי האקסטרה עם מיטב רבני הסמינר שהתקיימו כל יום

    כ"ב שבט בסמינר הוא תאריך מיוחד ביותר עבור הסמינר שהרי הוא נקרא על שם הרבנית חיה מושקא, ביום זה ערכו התוועדות מיוחד בזום עם השליחה נעמה אוישי ולאחר מכן נערך חידון נושא פרסים על השיחה שנאמרה בכ"ב שבט תשנ"ב – 'בך יברך ישראל', כמובן שאת הזום ליוותה ערכה מיוחדת שחולקה באותו שבוע בסמינר.

    צילום: שינא פרומא גנזמן

     











    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.