• מאות בערב נשים מיוחד בחולון

    14 | הצג גלריה

    ביום שלישי האחרון אור לכ"ב שבט הגיעו למעלה מ-250 נשים להשתתף בערב נשים מיוחד לציון יום ההסתלקות ה-27 של הרבנית חיה מושקא שניאורסון ע"ה אשת הרבי מה"מ החל ביום זה. לדיווח ותמונות

    ביום שלישי האחרון אור לכ"ב שבט הגיעו למעלה מ-250 נשים להשתתף בערב נשים מיוחד לציון יום ההסתלקות ה-27 של הרבנית חיה מושקא שניאורסון ע"ה אשת הרבי מה"מ החל ביום זה.

    החל משעה 20:00 התאספו הנשים באולם האירועים שבמתנ"ס לזרוס בדרום חולון, ואט אט לאחר שטעמו מהאוכל הרב שהוגש בבר מושקע ומעוצב תפסו את מקומם מול הבמה.

    המנחה גב' מירי פרידמן שתי' פתחה בדברים על השליחה גב' גולדי סתהון אשת הרב דניאל סתהון שי' מנהל בית חב"ד דרום חולון שהייתה מהחלוצות בעיר חולון בארגון ערבי נשים, והערב אורגן ע"י הארגון שעל שמה "נשים למען גולדי". המנחה המשיכה וסיפרה על מעלת היום על הרבנית חיה מושקא, הנהגתה הצנועה והאכפתיות הרבה שהייתה לה כלפי כל אדם.

    לאחר מכן הפנתה את הקהל אל המסכים לצפייה בקטע וידאו קצר על מסע ההלוויה של הרבנית וימי האבל.

    בתום הוידאו הוזמנה אל הבמה הדוברת המרכזית של הערב גב' רחל בולטון שתי' שהרצת בדרכה הייחודית לקהל הנשים במשך שעה ארוכה, בהרצאתה היא שילבה סיפורים אישים מחיה, על כך שבעבר הקימה את חברת הפרסום "בולטון פוטנציאל", על הקשיים שהיו עם ההקמה ועל כך שבכוח רצון גדול הגיעה להצלחה מרשימה. כיום משמשת רחל שתי' כקואוצ'רית המשלבת את תורת הקואוצ'ינג עם חיי היהדות, היא הסבירה בטוב טעם את משנתה הסדורה על החיים בכלל וחיי המשפחה בפרט. את דבריה היא סיימה לקול מחיאות כפיים סוערות של הקהל.

    מיד לאחר מכן עלתה המנחה והפנתה את הנשים להביט שוב על המסכים להקרנת סרטון קצרצר עלך אופייה והליכותיה של הרבנית ע"ה.

    ואז רגע לפני הסיום התקיימה ההגרלה הגדולה שכולם ציפו לה על ספרי קודש, מוצרי חשמל, וכמובן הכרטיס טיסה לציון הרבנית, באופן מפתיע זכתה בכרטיס הדס סתהון שתי' והיא תהיה נציגת הנשים שתיסע ותברך את כל המשתתפות אצל הרבנית ע"ה.

    אם סיום האירוע הודה הקהל לצוות ארגון "נשים למען גולדי" על ההפקה המופלאה והארגון המושלם של הערב כולו והביעו תיקווה שיתקיימו עוד ערבים כאלה בקרוב.

    הרב דניאל סתהון שי' מנהל בית חב"ד דרום חולון הודה גם הוא לצוות בית חב"ד וארגון הנשים על ההשקעה והביע הערכה לגננות המסורות ולכל צוות מוסדות חב"ד חולון על ההשתדלות להצלחת האירוע למעלה מהמצופה.

    ______001

    ______003

    ______008

    ______014

    ______017

    ______020

    ______036

    ______052

    ______077

    ______089

    ______094

    ______100

    ______121

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.