• סיפור מרגש בסיום קמפיין הצ'ארידי של חב"ד האמפי

    הגדלה

    אמש נחתם בהצלחה קמפיין הצ'ארידי של השלוחים בהאמפי ר' מוטי וליבי גרומך לבניית המקווה לזכות בתם דבורה לאה גאולה ע"ה • שלחתי לבעלי הודעה בוצאפ, תפקיד בבקשה בחשבון סכום *** לטובת העניין. כחסיד אמיתי הוא עשה זאת מיד, ובזאת חשבתי שהסתיים העניין. באותה תקופה הייתי בחופשת לידה (כן. עוד אחת) והמצב הפיננסי לא היה שוס אבל כשצריך אז צריך. איך שלא יהיה, באותו ערב הוא נכנס, משליך מעטפה על השולחן ואומר לי: קחי • נעמה טוכפלד בסיפור אישי מרגש

    זהו, זה נגמר. מוטי וליבי הגיעו ליעד ויותר.לא בלי סרטים אגב. משום מה התרומות הכפילו את עצמן בטעות ואנשים היו יכולים לחשוב שזהו, אין צורך יותר. אבל לא. הם תרמו ותרמו ומוטי וליבי הגשימו חלום. כלומר, חלק ממנו, כי החלום האמיתי הוא להפגש פנים בפנים עם גאולה. בגאולה האמיתית והשלימה.

    תודה מעומק הלב לכל מי שלקח חלק. תבורכו בכפליים. והנה סיפור שהבטחתי, קחו את המסר פנימה.

    ***
    ביום שגאולה ז'ל נפטרה בפתאומיות רצו הודעות וצאפ בהולות בכל הקבוצות: נא להתגייס מיידית לעזרת חברינו מוטי וליבי שזקוקים לסכום גבוה להטסת הגופה בקירור, רח"ל, וכל דקה יקרה
    מבלי לחשוב יותר מידי, שלחתי לבעלי הודעה בוצאפ, תפקיד בבקשה בחשבון סכום *** לטובת העניין. כחסיד אמיתי הוא עשה זאת מיד, ובזאת חשבתי שהסתיים העניין. באותה תקופה הייתי בחופשת לידה (כן. עוד אחת) והמצב הפיננסי לא היה שוס אבל כשצריך אז צריך.

    איך שלא יהיה, באותו ערב הוא נכנס, משליך מעטפה על השולחן ואומר לי: קחי.

    שו הדא? אני תוהה

    הוא מספר לי שיצא מכנס פוליטי ואבא שלו ביקש שיבוא לקחת דואר וכו'. מפה לשם, אסף ת'דואר ובא הביתה. בין יתר המעטפות היה מעטפה עם הקדשה, מאיש עסקים שהוזמן לברית אך לא הגיע. עברו כבר כמה חודשים מאז, כן?

    פותחת את המעטפה, כסף מזומן, בדיוק הסכום שתרמתי. על השקל

    ללמדנו, שהכל חוזר בסיבוב והכל בהשגחה פרטית.
    ושנתרום רק לדברים שמחים!

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. llibi
      כ״ח באדר ב׳ ה׳תשע״ו (07/04/2016) בשעה 8:06

      נעמה, את תביאי את המשיח!

    2. דבורה לאה
      כ״ז באדר ב׳ ה׳תשע״ו (06/04/2016) בשעה 10:15

      גאים גאים ומאושרים!!!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.