• צפת: מאות נשים בהתוועדות המרכזית של נשי חב"ד

    10 | הצג גלריה

    התוועדות עוצמתית ופנימית בהשתתפות למעלה משלש מאות נשים, התקיימה ביום רביעי ט''ו אלול בבית הכנסת היכל לוי יצחק'' בצפת, לכבוד ח''י אלול יום הולדת המאורות הגדולים הבעל שם טוב ואדמו''ר הזקן. • לדיווח ותמונות

    התוועדות עוצמתית ופנימית בהשתתפות למעלה משלש מאות נשים, התקיימה ביום רביעי ט"ו אלול בבית הכנסת היכל לוי יצחק" בצפת, לכבוד ח"י אלול יום הולדת המאורות הגדולים הבעל שם טוב ואדמו"ר הזקן.

    כשברקע מתנגן השיר עלה קטן כפתיח לנושא ההתוועדות, התכנסו הנשים, חתמו על פ"נ לרבי ורכשו כרטיסי הגרלה לנסיעה לרבי.

    לאחר אמירת הפרק של הרבי על ידי הגב' אילת פיזם תחי' צפו הנשים במצגת שהופקה במיוחד לכבוד הערב. במצגת הוסבר חידוש הבעל שם טוב בנושא השגחה פרטית. אם בעבר היתה רווחת הדעה שהשגחה פרטית חלה רק על האדם, ואילו על בעלי החיים ההשגחה היא רק באופן כללי על המין בכללו, אך לא על כל פרט, חידש הבעש"ט, כי ההשגחה הפרטים חלה על כל נברא, גם על הדומם.

    בהמשך הוזמן הרב מרדכי רוטנשטיין, גרפולוג ופסיכולוג חסידי, לשאת דברים. הוא הרחיב בנושא ההשגחה הפרטית בחיי היום יום, איך שכל כאב הוא בהשגחה פרטית, לטובת האדם, כדי שיטפל ויתקן. ואיך שהעבודה היום, לאחר שהושלמה עבודת הבירורים, היא עבודת הנסיונות. כל הנסיונות העומדים בפני האדם אינם מציאות, אין להתייחס אליהם כאל מציאות, וכך הם מתבטלים. כפי שידוע מנסיון העקדה, שכאשר הלך אברהם אבינו ע"ה לעקוד את בנו, היה לפניו נהר. כאשר הוא נכנס לתוך הנהר, הנהר נעלם, כי הוא לא היה קיים כלל. כאשר אדם מייחס חשיבות למשהו, הוא נותן לו חיות ותוקף, ולכן צריך להיות "חשוב טוב ויהיה טוב".

    בהמשך נערכה קבלת פנים לנשים החדשות. שלשים משפחות חדשות כ"י הצטרפו השנה לקהילת חב"ד בצפת, וכל אשה קבלה שי – עציץ נאה וברכה להתיישבות טובה.

    גב' נעמה הרשקוביץ, מנהלת שיווק של שירותי בריאות כללית במחוז צפון, אשר השתתפו בחסות לערב, הביאה את ברכת כללית, דברה על מעלת היום וכן על הקשר בין המרפאה לקהילה.

    גב' רחל הנדל, יו"ר נשי חב"ד צפת, הגישה לה שי על הליווי והתמיכה במהלך השנה כולה.

    הגב' עינת מרום תחי' שתפה את הקהל בספור המופת שחוותה לפני כשנה, פירטה את כל השתלשלות העניינים עד שהתגלה שהיא סובלת מהחידק הטורף, והיא אושפזה במרכז הרפואי ספיר בכפר סבא, וכשרצתה לעבור למרכז הרפואי בתל השומר, קבלה מענה באגרות קודש לטפל במקום בו נמצאת. במהלך האשפוז עברה מספר ניתוחים, והיתה מורדמת ומונשמת בטיפול נמרץ. הנשים הקשיבו בהתרגשות רבה לסיפורי ההשגחה שליוו אותה במהלך רפואתה.

    במהלך הערב הוקרנו על גבי מסכים מראות קודש מחודש תשרי עם הרבי מלך המשיח בחצרות קודשנו ונוגנו ניגוני אדמו"ר הזקן.

    הנחתה את הערב וגם הנעימה בזמרתה הגב' ליאת רוריק תחי'.

    בסיום הערב נערכה הגרלה על טיסה לרבי. בהגרלה זכתה הגב' בריינא כץ.



















    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.