• צפת בשליחות: מאות נשים בכנס מושקע לכבוד הרבנית

    15 | הצג גלריה

    יום שלישי כ"א שבט, בית הכנסת היכל לוי יצחק בצפת מתמלא בנשות הקהילה והסביבה, לכבוד יום ההילולא ה-30 של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא שניאורסון ע"ה, הנושא המרכזי של הכנס הוא שליחות - כל אחת שליחה. כל אישה שנכנסה קבלה תג של שליחה ועל כל שולחן היה מונח דגל להצדעה • לדיווח ותמונות

    יום שלישי כ"א שבט, בית הכנסת היכל לוי יצחק בצפת מתמלא בנשות הקהילה והסביבה, לכבוד יום ההילולא ה-30 של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא שניאורסון ע"ה, הנושא המרכזי של הכנס הוא שליחות – כל אחת שליחה. כל אישה שנכנסה קבלה תג של שליחה ועל כל שולחן היה מונח דגל להצדעה.

    את הערב פתחנו בלימוד משניות לעילוי נשמת הרבנית שנלמדו ע"י הגב' מלכה וילשנסקי, משליחות הרבי מלך המשיח לצפת. לאחר מכן הוזמן לעלות לבמה הרב חיטריק, מנהל סמינר 'בית חנה' בצפת, אשר ריתק את הנשים בסיפורי עדות אישית על בית הרבי והרבנית.
    לאחר מכן הוזמנה השליחה הגב' מוסיא טייכמן אשר שתפה את הנשים בחוויות מהווי השליחות ובסיפורים מרתקים ומחזקים על מהות השליחות בחיי היום יום.
    בהמשך הוקרן סרט בהפקה ייחודית על כל מפעל השליחות בצפת מבראשית – עם השלוחים הראשונים ועד היום – על המוסדות, הארגונים והתרומה הרבה של כל אחת ואחת,
    כן, כל אחת שליחה!!!
    לאחר הסרט נפתח הרול-קול בתרועה ושירים, קבוצות קבוצות של שליחות בכל מקום קמו ונופפו בדגל, וכולן הצדענו להן, ממורות, מזכירות, מוסרות שיעורים, יוצאות למבצעים, מנהלות, פעילות בנשי חב"ד, פעילות שפרה ופועה ועוד ועוד.
    הערב נסגר עם החלטות טובות שכל אחת קבלה על עצמה בבית ובחוץ. כל אישה קיבלה כוח וחזקה את תודעתה שכל אחת שליחה וכל אחת פועלת ומוכנה להביא את הגאולה.
    יישר כח ליו"ר הארגון הרבנית רחל הנדל והגב' דבורה זילברשטרום, על מסירות, השקעה ונתינת כח לכל אחת מהפעילות שארגנה את הכנס הזה.
    תודה מיוחדת למארגנות הכנס הגב' נטע ליפסקר והגב' דבורה בריל.
    בנוסף תודות לתומכים בכנס זה נציג חב"ד בעיריה וסגן ראש העיר הרב משה אוחיון ולחברי העיריה הרב נחמן גלבך והמועמד לראשות העיר הרב אליעזר לזר.


























    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.