• להתברך מהקדושה – חיים חדשים נולדים בראשון לציון

    2 | הצג גלריה

    לפני כחמש שנים קיבלו השלוחים הרב אלי ורעייתו חני סגל עליה השלום הוראה מהרבי להתחיל בבניית מבנה ה- 770 רחב הממדים שיכלול, בין היתר, מקווה טהרה מהמרשימים והמפוארים בארץ • תרמו עכשיו בתרומה מאובטחת און-ליין או בטלפון: 052-804-6388 • לכתבה המלאה

    לפני כחמש שנים קיבלו השלוחים הרב אלי ורעייתו חני סגל עליה השלום הוראה מהרבי להתחיל בבניית מבנה ה- 770 רחב הממדים שיכלול, בין היתר, מקווה טהרה מהמרשימים והמפוארים בארץ.

    כך יצא לאוויר העולם פרויקט שכולו קדושה ואלוקות, בו מורגשת סיעתא דשמיא בכל רגע ורגע ובכל אחת מהלבנים האדומות. חבלי הלידה של הבניה היו קשים מנשוא, אתגרים כלכליים וביורוקרטיים, חסמים חברתיים ותפעוליים ניצבו לנגד השלוחים הצעירים ואיימו לחבל במוטיבציה ולהיטות העשייה.

    ניכרת היתה בבירור מלחמתה של הטומאה בקדושה, עימות רוחני בעולמות הגבוהים אשר השלכותיו השתלשלו מטה. השלוחים הצעירים עמדו בגבורה בניסיונות האינסופיים, בלחצי זמן ותקציב, בהתנגדויות מבית ומחוץ – עם כוחות נפש אדירים.

    ניכר היה שאנשים אלה הם מנהיגים מחוננים הנמצאים במקום ובעיתוי הנכונים להוביל פרויקט אדיר זה וגם להביאו לידי סיומו המוצלח.

    השלוחים עסקו בנתינה וקירוב לבבות מסביב לשעון בבית החב"ד שפיתחו בשכונה, הקימו משפחה לתפארת – לצד השקעת כל משאביהם הגשמיים והרוחניים בפרויקט הקדושה.

    הרבנית חני היקרה ע"ה ניהלה ביד רמה את פרויקט בניית המקווה וכן את כל תחום הטהרה באזור כולו, הדריכה כלות ומקורבות, סייעה בפתרון סוגיות בשלום בית, חינוך ילדים, לצד ניהול פרויקטים מהותיים נוספים כגון דינרים של שפרה ופועה, העברת סדנאות להעצמה וקירוב נשים ושיעורים קבועים של טהרת המשפחה.

    היא היוותה מגדלור עבור אלפי נשים, דוגמא ומופת לאשה חסידית בכל רמ"ח איבריה. לא היה גבול להתפעלות ממסירות נפשה, מהתקשרותה לרבי, ממידותיה האציליים, מהנהגתה, מרוחב ליבה, מהדרך בה חינכה את ילדיה המדהימים ומהביטול המוחלט שלה לטובת מפעל השליחות האדיר של בעלה הרב סגל שיח'.

    למרות האתגרים והניסיונות הרבים – השליחים מלאי האור והכוחות הרגישו שהעיסוק בפרויקט הקדושה פועל עליהם ברכה רבה הרבה יותר מהשקעתם בו – הם זכו ב"ה בשלום בית ונחת בלתי רגיל מהילדים.

    עד שיום בהיר אחד חשכו השמיים ונקראו לגזרים לבבות תשעה ילדיהם התמימים. בקולם הדק והטהור נאמרו מילות הקדיש שפתחו את שערי השמיים וחוסר, צער, בכי ויתמות אינסופיים הפכו למציאות חייהם.

    הבית הריק נספג בכאב הבדידות והתמודדות יומיומית בלתי אנושית נהייתה מנת חלקו של השליח הצעיר, הרב אלי סגל שנותר לבד במערכה רוחנית בין כוחות הטוב והרע.

    ידוע שה' הרחמן עושה איתנו חסד ומעניק לנו כוחות חדשים במקביל לכל ניסיון.

    כך, בדרך נס, ה' משך אותו מתחתית תהום השכול, הצער והאבל האינסופיים והעניק לו כוח על טבעי להמשיך במפעל חייהם אותו התחיל יחד עם אשתו ועבורו מסרו את נפשם.

    הרב סגל קיבל על עצמו החלטה להגשים את חלומה של חני ע"ה ולהביא מהכוח אל הפועל את בניית המקווה עבורו מסרה את חייה. עם כוחות על טבעיים לצד אתגרים, איתם אף אחד אחר לא היה מצליח להתמודד, הוא פרץ לתודעת אלפי המקורבים וסחף אותם בהתלהבותו.

    מאות פעילים ופעילות התגייסו לסייע בקמפיין השותפות הענק איתו יוצאים בימים אלה, בו ניתנת הזדמנות חד פעמית ליהודים מכל העולם להיות שותפים במצווה העצומה זו שמשפיעה לדורות ולפעול להנצחת זכרה של השליחה היקרה, אשר הפכה עולמות בחייה למען יהודים ומסרה נפשה למען פרויקט הטהרה.

    כל סכום שייתרם – יוכפל פי שניים על ידי תורמים נדיבים.

    עכשיו אנו קוראים לכם להיות שותפים מכל הלב ולהצטרף לבניית מקווה הטהרה ע"ש חני סגל ע"ה. זה עכשיו ולעולם!

    תרמו עכשיו: 052-8046388 SHEKEL.CLICK/MIKVEH



    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.