• הפעם באתהפכא: איפור מעושן וסמוקי

    הגדלה

    המאפרת דבורה לאה לוי ממשיכה בסדרת הטורים הפופלאריים בנושא האיפור. והפעם: איפור מעושן • אני מעדיפה להתחיל מאיפור עיניים, לנקות מסביב ואז להניח מייקאפ, הצללות ושאר ירקות. במידה ונוח לך להתחיל מהפנים. הניחי בסיס, ואז הניחי כמות גדולה של פודרה מתחת לעיניים, כדי שכאשר יפלו הצלליות, הן יפלו על הפודרה ולא יהרסו את הבסיס שעשית • לטור המלא

    איפור מעושן הוא ללא ספק אחד הטרנדים החמים ביותר כבר שנים רבות. שימוש באיפור מעושן פופולרי מאוד מאז שנות ה-20, האיפור המעושן יכול לגרום לכל אישה מסתורית, מתוחכמת ונשית, כל זאת רק באמצעות איפור נכון של איזור העיניים. האיפור המעושן משמש בדרך כלל כאיפור ערב, שמוסיף למראה הכללי זוהר ויוקרה.

    אז מה זה בעצם איפור מעושן? או כמו שמאפרות קוראות לו "סמוקי"?

    ראשית איפור מעושן לא שווה דווקא למראה שחור. המילה "מעושן" באה בדיוק מהמילה "עשן", ולכן המשמעות של מעושן היא משהו רך, מטושטש, כמו ענן של עשן. אם באיפור עיניים רגיל לרוב העבודה מאוד נקיה, משורטטת ומוגדרת, איפור מעושן הוא יותר מעורפל ומטושטש.

    אנו משתמשות בצללית בצבע דומיננטי ומורחות סביב גבולות העיניים וככל שמתרחקים מאותם גבולות, האיפור הולך ונעשה מטושטש יותר ויותר, מה שיוצר את המראה הדרמטי והמסתורי המתקבל בסופו של דבר.

    לגבי צבעים, לא חייבים להשתמש דווקא בצבע שחור, כל גוון שכהה מגוון העור שלנו, כלומר יש לו את היכולת לתחום ולהבליט את העין, יכול להיות מעושן: חום, אפור, ירוק, ירוק זית, כחול, סגול בהמון שילובים.

    אז בואו נתחיל

    אני מעדיפה להתחיל מאיפור עיניים, לנקות מסביב ואז להניח מייקאפ, הצללות ושאר ירקות. במידה ונוח לך להתחיל מהפנים. הניחי בסיס, ואז הניחי כמות גדולה של פודרה מתחת לעיניים, כדי שכאשר יפלו הצלליות, הן יפלו על הפודרה ולא יהרסו את הבסיס שעשית. כשתסיימי עם העיניים, פזרי את הפודרה עם מברשת.

    כעת נדגים איפור מעושן שחור:

    1. מרחי קונסילר או בסיס לצלליות על העיניים. (חומר רטוב כמו קונסילר מאוד חשוב ע"מ ל"תפוס" את הצלליות על העיניים שידבקו ויחזיקו מעמד)

    2. הניחי צללית בצבע חום בהיר בשקע העין וטשטשי כלפי פנים וכלפי חוץ. הולך וחוזר

    3. עם עפרון שחור איכותי שרטטי צמוד לקו הריסים העליון

    4. עם מברשת טשטוש (פלאף) טשטשי את השומן של העיפרון למעלה וכלפי חוץ יש להקפיד לא לטשטש את גלגל העין ואת עצם הגבה

    5. אם את רוצה מראה דרמתי וחזק יותר, הוסיפי שרטוט נוסף מהעיפרון וטשטשי כלפי חוץ.

    6. הניחי צללית שחורה מעל העיפרון וגם את הצללית טשטשי עם מברשת טשטוש. חשוב מאוד הצללית מקבעת את העיפרון כדי שהוא לא ימרח.

    7. הניחי צללית בצבע שתבחרי, אפרסק, שמנת, פודרה ואפילו צהוב או כתום באמצע העין מעל קו הריסים העליון.

    8. הניחי צללית בצבע שמנת עם מברשת נקיה (אם זה אירוע צללית מבריקה) בעצם הגבה ובשליש הפנימי של העין

    9. בעזרת מברשת פלאף קטנה הניחי קו צבע מתחת לריסים וטשטשי את הגבול. חשוב להשתמש במברשת זו בצורה עדינה ולא למרוח יותר מדי צבע

    10. ניתן להוסיף איילינר- לא חובה המראה גם ככה דרמתי.

    11. הניחי עיפרון לבן בתוך העין (זה מגדיל את העין ופותח אותה)

    12. מרחי מסקרה בכמות יפה.

    ניתן להתאפר איפור מעושן עדין ואפשר קצת יותר תיאטרלי וכבד. התחילי עם מעט חומר, תמיד ניתן להוסיף.

    בהצלחה יקירות

    בעזרת השם בתשרי הבעל"ט אהיה אצל הרבי מלך המשיח ב770 אתן מוזמנות להגיע אלי לאיפור חגיגי לכבוד שבת/ חג או כל אירוע. אני אתאכסן במלון של אש"ל קומה 7. ואני זמינה בוואטצאפ: 052736-5770

    יהיה לי שם גם מספר טלפון אמריקאי אעדכן אתכן בהמשך.

    לסדנת איפור מקצועית וחוויתית – אחד על אחד עם הדגמה של כל השלבים.

    ליצירת קשר עם דבורה לאה לוי:

    0527395770

    לחצי כאן

    או דרך כתובת המייל: [email protected]

    תגיות: ,

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.