• חדש: "מנעורים לנישואין" • ספר מרתק

    2 | הצג גלריה

    ספרה החדש ומעורר ההדים של הרבנית סימה אשכנזי, "מנעורים לנישואין", יושק מחר (יום חמישי) בכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד ויימכר במחיר השקה מוזל ליום אחד בלבד. הספר מאיר את ערכי היסוד עליהם מושתת הבית החסידי • לכתבה המלאה

    איך חסידים מתחתנים ומקימים משפחה למופת…?

    ספרה החדש ומעורר ההדים של הרבנית סימה אשכנזי, "מנעורים לנישואין", יושק מחר (יום חמישי) בכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד ויימכר במחיר השקה מוזל ליום אחד בלבד. הספר מאיר את ערכי היסוד עליהם מושתת הבית החסידי והוא חובה לכל חתן וכלה ולכל הורים שמגיעים לפרק המאושר בחייהם. שאלות מהותיות נידונות בהרחבה כמו מה לבדוק במיועד או במיועדת? כמה צריכה להיות משיכת הלב לפני ההחלטה? כיצד נראה היום האחד בחיים של החתן והכלה? כמה ילדים הם משפחה טובה? ואיך זוכים להוות דוגמה ראויה לדור הבא?

    מיוחד לחב"ד אינפו – פרק מתוך הספר לקריאה.

    הרבנית אשכנזי משמשת קרוב לחמישים שנה כרבנית עיר הבירה כפר חב"ד, היא הצטוותה בהוראתו הישירה של הרבי, להורות את יסודות הבית היהודי במכללת בית רבקה ולפעול לחיזוק יראת השמים בקרב נשי ובנות הכפר. במאות דפי הספר משובצים כיהלומים סיפורי הדרכה ומופת אישיים שזכתה להם, הוראות הלכתיות העוברות בין רבני חב"ד לאורך הדורות והשקפה סדורה על הסוגיות המכריעות בחיים.

    חפשו את הספר ביריד כינוס נשי חב"ד.

    לקריאת עמודים מתוך הספר



     

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.