• על המדף: פרשה באהבה חלק ב'

    הגדלה

    הכרך השני בסדרת 'פרשה באהבה' של מירי שניאורסון, מצליח להתעלות על קודמו ולהביא בכישרון רב את סיפוריהן של נשים רבות, תוך שזירתם וקשירתם למעגל השנה היהודי ולפרשיות השבוע • לסיפור המלא

    ספרה החדש של מירי שניאורסון, החלק השני בסדרת 'פרשה באהבה', מציג פן הרבה יותר נשי, אישי ורגשי בפרשיות השבוע. הספר החדש מתבסס בחלקו הגדול על "סיפורים מהחיים". על סיפורן של נשים מכל החוגים, בכל הגילים, בכל הדורות ומכל העדות.

    בין פרקי הספר שזורים נושאים שונים בחייה של כל אישה יהודיה. הוא נוגע בבכי ובעצב, בשמחה ובהתרגשות. הוא מטפל בפמיניזם ובצניעות בהתאם לשיחותיו, מכתביו והוראותיו של הרבי. קריאה בספר מצליחה להפוך התמוטטות להתמודדות וייאוש לשיא.

    שניאורסון, האישה שמאחורי 'הבחירה שלי', מצליחה לגעת במקומות אליהן לא הגיעה בחלק הראשון בסדרה ומתבססת על חוויותיה כמלווה נשים להצלחה וכמרצה מבוקשת בבתי חב"ד, מוסדות וקהילות. היא מספרת בכישרון רב את הסיפורים שאספה במהלך נדודיה, ומגישה אותם באריזה נאה כשהם קשורים ושזורים במעגל השנה היהודי ובפרשיות השבוע.

    נקודת המבט הנשית הופכת את הספר לספר חובה עבור כל אישה שרוצה להתחבר לפרשת השבוע מהפן האישי והרגשי. זהו ספר לימי סגריר, כמו לימי שמחה. זהו ספר שמצליח לעורר חיוך ולייצר הנאה כמעט מהשורה הראשונה.

    הספר יצא לאור בהוצאת 'כוח המשלח' וניתן להשיגו בחנויות הספרים בריכוזי אנ"ש ואצל המחברת בטלפון: 03-6440744. מחיר מיוחד לרגל ההשקה ובה' טבת.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.