• חיים שיש בהם…! • מושקא שהינו

    Pouring milk from bottle on glass
    הגדלה

    " בואו נקפוץ על ההזדמנות בשתי ידיים ונחליט להוסיף חיות חסידית בליבנו פנימה, ומשם היא תפרוץ לביתנו, לסביבתנו. כי מי שחי - רואים את זה עליו... " • לטור המלא

    גוט יום טוב!

    ח"י אלול מכניס חיות באלול. מה הכוונה? בואו נתוועד על זה..

    גם לבן אדם חי- וגם לבן אדם שחס ושלום אינו- יש גוף ,אפילו שלם לחלוטין. אז מהו ההבדל הכל כך מהותי?! נשמה. מהי הנשמה הזאת ? היא מביאה את החיות לגוף, היא גורמת שהוא לא ישאר בגודל שלו, שהוא יתקדם, יגדל, יפעל, יזוז, יצמח. אנחנו יכולים לקיים תורה ומצוות , לעבוד את השם עם חיות ובלי חיות .
    ומה ההבדל ? קריטי, כמו גוף עם נשמה או בלי.

    תורה ומצוות ,עבודת השם , עם חיות אנחנו מתקדמים ,זזים צומחים . לא רוצה לדבר על ההפך. עבודת השם עם חיות היא עבודה שאנחנו משתנים בה, גדלים ,צומחים החיים שלנו נהיים טובים יותר מיום ליום. הם חיים שמחים, עם חיות בכל פרט, וזה משפיע גם על העולם הגשמי שבו אנו חיים ושקועים ביום-יום. אנחנו חיים את מה שאנחנו עושים ולומדים – ולכן גם לא נזיז את דעותינו ונשתנה בגלל הסביבה כי זה בוער בנו ! זו עבודה עם נשמה!

    אז הגיע היום הגדול, שבו התגלתה תורת החסידות, התורה שמכניסה לנו חיות גם בלימוד הנגלה ובכל חיינו.. בואו נקפוץ על ההזדמנות בשתי ידיים ונחליט להוסיף חיות חסידית בליבנו פנימה, ומשם היא תפרוץ לביתנו, לסביבתנו. כי מי שחי – רואים את זה עליו.

    לחיים ולברכה! לחיים של גאולה !

    מ.שהינו

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.