• פרואקטיביות כדרך להצלחה • המומחה לעסקים

    הגדלה

    "כך גם בחיים. כדי לשמור על איזון אנחנו צריכים להפעיל את כל הגוף והנפש – החל מהזיכרון, שצריך לפעול על מנת לשמור על המחשבה המתפזרת בין אינספור פעולות ועשויה בכל רגע לשמוט ולשכוח את חלקן, ועד הגוף שלנו שצריך לקבל מספיק שינה, אוכל ופעילות גופנית כדי לתפקד"לקריאה

    בשביל לאזן בין החיים לבין העבודה צריך פרואקטיביות. איזון אומנם נשמע כמו מצב נתון, הרמוני וזורם, אך למעשה הוא מצריך השקעה ותשומת לב רבים. קדימה, בואו נפעל!

    יצא לכם פעם להתנסות בתרגילי שיווי משקל? בסוגי ספורט שונים ישנם תרגילים כאלו, כמו למשל עמידה על רגל אחת, על משטח לא יציב ועוד אינספור דרכים לאתגר את שיווי המשקל של הגוף. מהצד, התרגילים האלו נראים נינוחים ושלווים. בלי ריצה, בלי למהר (ואפילו חשוב להקפיד על תנועות איטיות ומדויקות), אך התרגילים הללו דורשים עבודה מאומצת של כל שרירי הגוף כדי לשמור על איזון.

    כך גם בחיים. כדי לשמור על איזון אנחנו צריכים להפעיל את כל הגוף והנפש – החל מהזיכרון, שצריך לפעול על מנת לשמור על המחשבה המתפזרת בין אינספור פעולות ועשויה בכל רגע לשמוט ולשכוח את חלקן, ועד הגוף שלנו שצריך לקבל מספיק שינה, אוכל ופעילות גופנית כדי לתפקד בצורה טובה ומאוזנת.

    ההמלצה שלי כדי לשמור על איזון בחיים היא לא לחכות לעולם שיתאזן בשבילכם. אין מה לצפות לשבוע נטול הסחות דעת, משימות או פגישות שנוחתות עליכם כמו משמיים. אם אתם צריכים שבוע כזה – צרו אותו. אם אתם לא יכולים ליצור אותו, אל תתייאשו. צרו את השבוע הכי קרוב לאיך שאתם מדמיינים אותו במצב מאוזן והרמוני.

    אם זה לא מסתדר – נסו בכל שבוע מחדש. או שתוותרו על מה שתקופה ארוכה פשוט לא קורה. הרי באיזון, הפוקוס הוא על החתירה המתמדת למצב מאוזן, ולא על איזון ברגע מסוים.

    שיהיה לכם שבוע מאוזן, ושתמיד תבחרו מה שנכון לכם,

    שלכם,

    שמואל הראל

    עבודה מתוכננת מצליחה יותר – יעוץ. הגשמה. מנהיגות

     

    ליצירת קשר: 054-5864030 או 055-9676023 כתבו לנו: [email protected]

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.